مسئول امور ایثارگران جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد؛ فراخوان ثبت‌نام جهادگران در سامانه آمار و اطلاعات ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی

مسئول امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به فراخوان ثبت‌نام جهادگران در سامانه آمار و اطلاعات ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی مطرح کرد: از آنجایی که این سامانه به صورت خدمت محور طراحی شده است، بدیهی است در آینده ارائه هر نوع خدمت به جامعه ایثارگران از طریق همین سامانه انجام خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 19 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی طاهرخانی مسئول امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع ثبت‌نام و اطلاع‌رسانی ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: بی‌شک یکی از ارکان اساسی برنامه ریزی و مدیریت، در اختیار داشتن آمار و اطلاعات به‌هنگام، صحیح، دقیق و روزآمد است، در همین راستا اداره‌کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی با هدف شناسایی جامعه هدف، اقدام به طراحی، راه‌اندازی و پیاده‌سازی سامانه جمع‌آوری آمار و اطلاعات ایثارگران وزارت جهاد کرده است.

وی افزود: مخاطبین می‌توانند از طریق سامانه مذکور به آدرس www.isarjahad.ir اطلاعات خود را ثبت و یا اصلاح کنند.

طاهرخانی تصریح کرد: از آنجایی که این سامانه به صورت خدمت محور طراحی شده است، بدیهی است در آینده ارائه هر نوع خدمت به جامعه ایثارگران از طریق همین سامانه انجام خواهد شد، بنابراین تقاضا داریم افراد در تکمیل فرم‌های اطلاعات خواسته شده، نهایت دقت را به کار ببرند تا خدمات بهتری، اعم از بیمه و درمان، آموزشی، اشتغال، مسکن و تسهیلات به آن‌ها ارائه شود.

مسئول امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه تاکنون 500 نفر از جهادگران استان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: استان قزوین حدود 4 هزار نفر رزمنده جهادگر دارد.

واگذاری سهام شرکت‌ جهاد نصر به ایثارگران و رزمندگان وزارت جهاد کشاورزی

وی در ادامه با اشاره به یکی از طرح‌های وزارت جهاد کشاورزی برای جهادگران اضافه کرد: با پیگیری‌های وزارت جهاد کشاورزی قرار شد سهام شرکت‌های وابسته به مؤسسات جهاد نصر، جهاد توسعه و جهاد تحقیقات به ایثارگران و رزمندگان این وزارتخانه با سابقه جبهه 6 ماه به بالا واگذار شود.

این مسئول افزود: علاوه بر همکاران و بازنشستگان جهاد کشاورزی، نیروهای مردمی که با عنوان جهادگر به جبهه اعزام شده و سابقه 6 ماه حضور در جبهه را دارند، فرزندان شاهد و جهادگران جانباز حتی با یک ماه سابقه هم می‌توانند در طرح واگذاری سهام شرکت کنند.

طاهرخانی اظهار کرد: تاکنون حدود 200 نفر درخواست خرید سهام داشته‌اند و ثبت‌نام متقاضیان تا 30 تیر ماه ادامه دارد که شرط پذیرش افراد برای خرید سهام ثبت‌نام در سامانه جامع ثبت‌نام و اطلاع‌رسانی ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی است.

وی در پایان گفت: جهادگران استان قزوین پس از ثبت‌نام در سامانه جامع ثبت‌نام و اطلاع‌رسانی ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی می‌توانند برای تکمیل پرونده خود به اداره امور ایثارگران جهاد کشاورزی واقع در چهارراه عمران مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار