مدیران به خانواده‌های ایتام احساس مسؤولیت بیشتری داشته باشند

استاندار هرمزگان گفت: مدیران به خانواده‌های ایتام احساس مسؤولیت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۲۶۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 19 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری ظهر امروز در دیدار با تعدادی از خانواده‌های ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام ، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران متأسی از اندیشه‌های پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و امام علی (ع) تشکیل شده که این بزرگان خود را به عنوان پدر امت اسلامی معرفی کردند و به ایتام توجه ویژه‌ای داشتند.
 
وی ادامه داد: وظیفه مسوولان و مدیران کشور نسبت به ایتام این است که احساس جایگاه پدری را برای خانواده‌های یتیم داشته باشند.
 
استاندار هرمزگان افزود: باید از خداوند متعال بخواهیم که احساس مسؤولیت در باب ایتام را روز به روز در ما بیشتر کند و مسؤولیت‌ها در این خصوص باید در صحنه عمل نشان داده شود.
 
جادری تاکید کرد: مدیران و مسؤولان استان هرمزگان موظف هستند که خانواده‌های ایتام را به حضور بپذیرند تا این فرهنگ ترویج پیدا کند.
 
وی با بیان اینکه خدمتی که به ایتام ارائه می‌شود دارای ارج و ثواب بسیار بالایی است،‌ یادآور شد: جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی نیازمند توجه هرچه بیشتر هستند.
 
استاندار هرمزگان اضافه کرد: حضور این عزیزان در این نشست، به منزله یادآوری برای تمام مسؤولان و مدیران است، که به یاد داشته باشند، بخشی از اقشار جامعه نیازمند توجه بیشتری هستند.
 
جادری با بیان اینکه از ایتام به عنوان عیال‌الله و یا خانواده شهدا یاد شده است، گفت: این امر نشان از جایگاه ویژه ایتام دارد.
 
مدیرکل کمیته امداد امام هرمزگان نیز در این نشست با بیان اینکه اقدام استاندار هرمزگان در برگزاری نشست با ایتام ارزشمند است،‌ اظهار داشت: آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات ایتام بخشی از هدف این نشست بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار