مدیر جدید تعزیرات حکومتی دشتستان معارفه شد

در آیینی با حضور مسئولان استان و دشتستان، مدیر جدید تعزیرات حکومتی دشتستان معارفه شد.
کد خبر: ۲۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 22 April 2015
تابناک بوشهر:  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر ظهر امروز در آیین معارفه مدیر جدید تعزیرات حکومتی دشتستان اظهار داشت: امسال از سوی رهبر انقلاب به نام سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده و همه مردم و مسئولان موظفند در این مسیر اهتمام ورزند.

روح‌الله آبداریان افزود: حمایت از حقوق مردم و برخورد با متخلفان مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و امیدوار هستیم با همکاری مردم بتوانیم با متخلفان برخورد کنیم.

وی از کاهش پرونده‌های تعزیرات حکومتی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال 93 حدود 11 هزار وارده پرونده داشته‌ایم که نسبت به سال قبل آن 17 درصد در بخش کالا و خدمات کاهش داشته و این به دلیل ثبات و آرامش ایجاد شده توسط دولت در بازار است.
 
فرماندار دشتستان نیز با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) بیان کرد: باید از زندگی ائمه اطهار (ع) الگوبرداری کنیم و مسیر صحیح را در زندگی انتخاب کنیم.

ارسلان زارع به نقش مهم تعزیرات حکومتی در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های مهم قانون گذار در تاسیس نهاد تعزیرات حکومتی توسعه کشور و افزایش ناخالص ملی است.
 
وی یادآور شد: بدون تردید نقش تعزیرات حکومتی در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی بر افزایش تولید و جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور استوار بوده که نقشی مهم و اثرگذار است.
 
در این آیین با تقدیر از زحمات و خدمات سید موسی حسینی( رئیس سابق تعزیرات حکومتی دشتستان)، غلامرضا شکرانی  به عنوان رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان معرفی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار