استاندار آذربايجان غربي ؛

تقدير استاندار آذربایجان غربی در پیامی از تلاشگران عرصه آموزش های فنی و حرفه اي

استاندار آذربايجان غربي طی پيامي ششم مرداد ماه روز ملی کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را تبریک و از تلاشگران عرصه آموزش های فنی و حرفه ای استان تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر: ۲۶۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷ 23 July 2016

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، در بخشي از پيام قربانعلي سعادت آمده است:

بی تردید تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت برای جوانان این مرز و بوم زمینه ساز اشتغال مولد و پایدار توام با کار آفرینی، تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی و توانمند سازی منابع انسانی داشته و نقش بـي بديلـي در راستاي كـاهش آسيب هاي اجتماعـي از طـريق توانمـند سازي آسيب ديدگان دارد و ظرفيت مناسبي براي آموزش و توانمندي روستائيان به خصوص زنان روستايي در توسعه مشاغل خانگي است.

رسالت آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی اصلی آموزش هاي مهارتي در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در بخش های مختلف صنعت ، خدمات ، کشـاورزی ، ارتقای مهـارت های حرفه ای شاغلین ، فارغ التحصیلان دانشگاهی، کارجویان شهری و روستایی نقش بسزایی در توسعه پایدار و کاهش نرخ بیکاری استان خواهد داشت.

فرهنگ كار نيازمند ارتقاء و تقويت است و بايستي افكار عمومي به سمت و سويي هدايت شود تا آموزش هاي فني و حرفه اي در جامعه نهادينه گردد.

با توجه به همت والای خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای استان و تلاش بی شائبه مربیان ، کارشناسان ، کارکنان و اساتید مراکز ، آینده ای بسیار درخشان رقم خواهد خورد و اهتمام به این امور نویدبخش تحول عظیمی در توسعه آموزش های مهارتی خواهد بود و رشد و توسعه و آبادانی کشور و استان را بدنبال خواهد داشت.

در بخش ديگري از اين پيام آمده است: ضمن تقدیر از تلاشهای خستگی ناپذیر همه عزیزان پر تلاش خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی ، فرا رسیدن " ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و ترويج آموزش های فنی و حرفه ای " را تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن دارد با اهتمام به ارزشهای والای الهی و انسانی به ترویج و تعالی فرهنگ مهارت آموزی و گسترش همه جانبه آن به عنوان ضرورت جدی رشد و توسعه و تعالی استان توجه گردد.

سعادت

استاندار آذربايجان غربي
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار