وزرا نیایند، کردستان آماده استقبال نیست!

نماینده مردم مریوان، سروآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأخیر سه هفته‌ای در سفر وزار به کردستان گفت: این تأخیر به دلیل تماس‌های تلفنی استاندار کردستان مبنی بر عدم آماده بودن برخی از پروژه‌های موجود برای افتتاح و همچنین عدم آمادگی برای استقبال از وزرا بوده است.
کد خبر: ۲۶۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 26 July 2016

به گزارش تابناک کردستان، منصور مرادی در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار کرد: سفر وزیر راه و شهرسازی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که قرار بود در روز سه‌شنبه پنجم مردادماه (امروز) به کردستان انجام شود با تأخیر سه هفته‌ای صورت می‌گیرد.

وی درباره علت این تأخیر گفت: این تأخیر به دلیل تماس‌های تلفنی استاندار کردستان مبنی بر عدم آماده بودن برخی از پروژه‌های موجود برای افتتاح و همچنین عدم آمادگی برای استقبال از وزرا بوده است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس تصریح کرد: قرار بود عباس احمد آخوندی وزیر راه و شهرسازی و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کردستان سفر کرده و پس از افتتاح چند پروژه عمرانی در این استان به بررسی وضعیت و مشکلات و معضلات این استان فرهنگی بپردازند.

وی گفت: در تماس‌های تلفنی که با دو وزیر مذکور داشتم، آنها آمادگی خود برای حضور در استان کردستان اعلام کردند اما به‌ دلیل آماده نبودن برخی از پروژه‌ها این سفر با تأخیری سه هفته‌ای انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار