75مدرسه در پارس‌آباد نیاز به تعمیر دارد

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد مغان گفت: از مجموع مدارس موجود این شهرستان 75 باب مدرسه به علت قدیمی و فرسوده بودن نیاز ضروری به تعمیر ، بازسازی و تجهیز دارد.
کد خبر: ۲۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 23 April 2015

به گزارش ایرنا، احمد دهقانی در بازدید اعضای مجمع خیرین مدرسه پارس آباد از طرح های آموزشی نیمه تمام منطقه افزود: آموزش و پرورش پارس آباد 12 پروژه نیمه تمام و در حال اجرا دارد که برای تکمیل آنها و تعمیر ، مرمت و تجهیز مدارس فرسوده دست کم 40 میلیارد ریال اعتبار لازم است.


وی با بیان این که پارس آباد مغان از نظر جمعیت دانش آموزی رتبه دوم استانی را دارد اظهار کرد: کمبود مدرسه و کلاس درس از مشکلات اساسی آموزش و پرورش این شهرستان مرزی است.

به گزارش ایرنا ، رییس مجمع خیرین مدرسه پارس آباد مغان نیز در این بازدید گفت: دو پروژه آموزشی با مشارکت خیرین مدرسه ساز و دو مدرسه نیز با هزینه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این شهرستان در دست اجراست.

کریم صادقی به افتتاح این پروژه ها تا مهرماه اشاره کرد و افزود: خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در رفع کمبود فضای فیزیکی و تجهیزات آموزشی مدارس دارند.

به گفته وی ، هم اکنون 800 خیر در مجمع خیرین مدرسه ساز پارس آباد عضو هستند که بیشتر آنها را قشر فرهنگی تشکیل می دهد.

وی از برگزاری هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز پارس آباد در 15 اردیبهشت ماه جاری خبر داد و از نیکوکاران و افراد متمکن منطقه خواست با کمک های خود در مدرسه سازی مشارکت داشته باشند.

پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار