5 درخواست برای خرید امتیاز تیم شهرداری

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در آستانه واگذاری به متقاضیان که عمدتا سرمایه‌گذاران و شرکت‌های تولیدی هستند، قرار گرفت تا امتیاز این تیم واگذار شود.
کد خبر: ۲۶۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 28 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، صبح امروز و در آخرین جلسه بررسی شرایط متقاضیان خرید امتیاز تیم شهرداری مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اظهار کرد: در حالی جلسات فشرده‌ای برای واگذاری امتیاز تیم شهرداری اردبیل به خارج از این مجموعه در حال برگزاری است که امیدواریم به زودی تعیین تکلیف این تیم انجام شود.

بابک پورپناهی تصریح کرد: تاکنون پنج درخواست برای خرید امتیاز تیم شهرداری اردبیل که در لیگ دو فوتبال کشور حاضر است برگزار شده که امیدواریم روند واگذاری به سرعت انجام شود.

وی با تایید این موضوع که هیأت فوتبال استان اردبیل نیز یکی از متقاضیان خرید امتیاز تیم شهرداری است، تصریح کرد: علاوه بر هیأت فوتبال،چهار شرکت تولیدی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز اعلام آمادگی کردند تا امتیاز تیم شهرداری اردبیل را خریداری کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: قرار است به زودی تصمیم‌گیری نهایی در واگذاری امتیاز تیم شهرداری اردبیل اعلام شود که ما آن را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم به ویژه علاقمندان تیم فوتبال شهرداری اردبیل اعلام خواهیم کرد.

پورپناهی ادامه داد: البته در این واگذاری شرط و شروطی نیز مدنظر است، به طوری که اصلی‌ترین شرط ما این است که امتیاز تیم شهرداری اردبیل در این استان باقی بماند و همچنان این تیم متعلق به مردم استان اردبیل باشد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حالی که کمتر از دو ماه به آغاز مسابقات لیگ دسته دو کشور باقی‌مانده، هنوز تیم شهرداری اردبیل مراحل تعیین تکلیف خود را سپری می‌کند و باید منتظر ماند و دید در هفته‌های آینده سرنوشت این تیم نگون‌بخت اردبیلی به کجا ختم خواهد شد و آیا خریدار واقعی برای این تیم پیدا می‌شود یا نه؟

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار