پیکر سید شهید ناصری وارد اردبیل شد

بعد از 33 سال پیکر مطهر شهید سید ناصر ناصری وارد اردبیل شد تا با استقبال گرم هموطنان تشییع و خاکسپاری شود.
کد خبر: ۲۶۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 28 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در فرودگاه اردبیل برگزار شد، پیکر مطهر شهید سید ناصر ناصری از طریق فرودگاه اردبیل وارد دیار دارالارشاد اردبیل شد تا با استقبال جمعی از مردم، مسؤولان و خانواده‌های شهدا پیکر او به خلخال منتقل شده تا در شهر هشتجین مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این مورد اظهار کرد: بعد از آزمایشات دی.ان.ای و از روی پلاک هویت این شهید تشخیص داده شد تا پیکر مطهر او به زادگاهش انتقال داده شود.

منصور لکورج با یادآوری اینکه شهید ناصری در عملیات خیبر و در اسفندماه سال 62 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت رسیده است، تصریح کرد: این شهید والامقام که در مرداد سال 47 در هشتجین به دنیا آمد، از افراد خوشنام منطقه بود که در اوج دوران دفاع مقدس به رغم سن و سال کم به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد تا در این سنگر حضور پیدا کند.

وی گفت: ما امروز بعد از 33 سال از شهادت سید ناصر ناصری شاهد بازگشت پیکر او به زادگاهش هستیم که بعد از عزیمت به خلخال و برگزاری مراسم شبی با شهدا، روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر این شهید در هشتجین تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار