پل های غیرهمسطح قدس و خلیج فارس در هفته دولت به بهره برداری می رسند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، بهره برداری از پل های غیرهمسطح قدس و خلیج فارس در هفته دولت را به عنوان مهمترین فعالیت اجرایی در قالب طرح جامع ترافیک قزوین برشمرد.
کد خبر: ۲۶۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 01 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان قزوین افزود: شبکه حمل و نقل در توسعه و گسترش مجموعه شهری دارای اهمیت است و اولویت دارترین فعالیت های شهری در این بخش تعریف می شود.
وی اظهارکرد: شبکه حمل و نقل درون شهری نقش مهم و تاثیرگذاری در زندگی مردم و حفظ محیط زیست ایفا می کند و اگر به خوبی مدیریت نشود، پیامدهای خود را نشان خواهد داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین ادامه داد: فعالیت های مناسبی در حوزه مدیریت ترافیک از سوی مسئولان شهری به ویژه توسط اتوبوسرانی و تاکسیرانی انجام شده است ولی این ناکافی است و باید استفاده از ناوگان عمومی که حدود 20 درصد است، افزایش یابد.
حبیبی بیان کرد: طرح جامع حمل و نقل در استان قزوین برای تسهیل در رفت و آمد اجرا می شود و تفاهم نامه ها و قراردادهایی در این راستا بین مسئولان ارگان های مختلف اجرایی منعقد شده است تا این اقدام با جدیت بیشتری دنبال شود.
وی اضافه کرد: ساماندهی میدان ها، بهره برداری از پل های قدس و خلیج فارس در هفته دولت، دنبال کردن مسیر تقاطع پل امام رضا(ع) از مهم ترین فعالیت های اجرایی در قالب طرح جامع ترافیک استان قزوین است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: پلیس راه، اداره راه و شهرسازی و جمعیت هلال احمر تعامل بالایی با هم دارند و البته آموزش شهروندان و همراهی آنها در اجرای طرح های ترافیکی و شهری بسیار حائز اهمیت است.
حبیبی با بیان اینکه آمارها در حوزه تلفات درون شهری بسیار بالا است و امیدواریم با اجرای طرح های مختلف ترافیکی و شهری این میزان کاهش یابد، افزود: امیدواریم در هفته دولت و با سفر هیات دولت به استان قزوین، پروژه غیر همسطح قدس و خلیج فارس افتتاح شود که نقش بسیار مهمی در تسهیل حجم ترافیک و کاهش میزان سوانح و حوادث درون شهری خواهد داشت.
در این جلسه مسئولان ارگان های مختلف همچون نیروی انتظامی، اداره کل راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر و مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین در خصوص موانع اجرای پروژه های خلیج فارس و قدس به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچنین در این جلسه در خصوص تامین منابع مالی اجرای پروژه کمربندی طبقاتی امام رضا(ع) و تسریع در ارائه مصوبه های لازم اعم از تملک اراضی در راستای تسریع در بهره برداری از آن اشاره شد و همچنین از آمارنامه حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین که در قالب یک کتابچه از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تهیه شده است رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار