خانه هنر نگین دشتی بوشهر گشایش یافت

خانه هنر با عنوان 'نگین' روزسه شنبه درآیینی دردشتی استان بوشهر در شهر خورموج مرکز این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۲۷۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 02 August 2016
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری دشتی در این آیین گفت: از عوامل مهم کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت هنری است و هنر از ابزار مهم مقابله با ناهنجاری هاست.
محمد حسینی افزود: خانه هنر نگین دشتی که بوسیله یک زوج هنرمند اداره می شود در توسعه فرهنگ وهنر و کاهش آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود.
وی اضافه کرد: هم اکنون 60 سازمان مردم نهاد در شهرستان فعالیت دارند که در جریان کمک به توسعه و ایجاد ظرفیت اجتماعی مفید هستند.
حسینی، از حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از خانه هنر نگین و پرداخت تسهیلات بوسیله بانک کارآفرین امید به این مرکز تقدیر کرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: سید عطا حسینی و طوبا شیرکانی موسسان و مدیران خانه هنر نگین دشتی از افتخارات هنری دشتی و از هنرمندان خوش نام شهرستان هستند.
حمید زارعی افزود: تلاش، جدیت، تجربه، خلاقیت، مدیریت و اخلاق مداری از شاخصه های رفتاری این زوج است که تاکنون نیز هنرجویان بسیاری را تربیت کرده اند.
وی اضافه کرد: خانه هنر نگین دشتی منشا خیر وبرکت برای شهروندان خواهد بود و بخش کودک و بازی نیز اوقات فراغت مفیدی برای کودکان فراهم خواهد کرد.
در این آیین پس از اهدای لوح تقدیر به سید عطاالله حسینی و طوبا شیرکانی از طرف اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی با حضور مسئولان و هنرمندان خانه هنر نگین دشتی افتتاح شد.
شهرستان دشتی با 80 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار