نخستین رویارویی صبا و ماشین‌سازی در لیگ برتر

سرمربیان صبای قم و ماشین‌سازی تبریز آخرین وضعیت تیم‌های خود را در آستانه رویارویی با یکدیگر در هفته سوم لیگ برتر کشور در نشست خبری پیش از این بازی تشریح می‌کنند.
کد خبر: ۲۷۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 05 August 2016
به گزارش تابناک قم، در شرایطی که صبای قم از دو بازی گذشته خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو امتیاز حاصل از دو تساوی در کارنامه دارد اما ماشین‌سازی تبریز از بازی‌های قبلی خود چهار امتیاز اندوخته و این موضوع بر حساسیت بازی دو تیم در هفته سوم می‌افزاید.

صبای قم از دیدارهای هفته‌های اول و دوم در ورزشگاه یادگار امام قم برابر صنعت‌نفت آبادان تساوی بدون گل و برابر پیکان تهران در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران تساوی یک بر یک را در کارنامه دارد و عبدالصمد مرفاوی و شاگردانش در دیدار خانگی هفته سوم به دنبال کسب نخستین برد این فصل هستند.

تیم ماشین‌سازی تبریز شرایط بهتری نسبت به صبای قم دارد، زیرا آنها از دو بازی قبل برتری دو بر یک در میهمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان و تساوی بدون گل در بازی خانگی برابر تیم همشهری خود یعنی گسترش‌فولاد تبریز را در کارنامه دارند و در دومین میهمانی این فصل برابر صبای قم صف‌آرایی می‌کنند.

بعد از تیم‌های استقلال تهران‏، مس کرمان و پیکان تهران که عبدالصمد مرفاوی هدایت آنها را در ادوار گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر عهده داشته است، این مربی مطرح چهره‌ شاخص سال‌های نه‌چندان دور فوتبال ایران امسال برای چهارمین تجربه متوالی هدایت تیم صبای قم را عهده‌دار است و برای کسب نخستین پیروزی لیگ شانزدهم تیمش را برابر تیم ماشین‌سازی به میدان خواهد فرستاد.

عبدالصمد مرفاوی تیمی به نظر پرقدرت برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده کرده، اما توقف در دو بازی قبلی کمی شرایط صبا را حساس‌ کرده است، به همین خاطر نشست خبری که پیش از انجام دومین بازی خانگی صبای قم در شانزدهمین دوره این بازی‌ها برگزار می‌شود می‌تواند با سوالات متعددی از خبرنگاران راجع به شرایط این روزهای صبا همراه داشته باشد.

با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف در استان قم، پیش از برگزاری دیدار تیم‌های صبای قم و ماشین‌سازی تبریز در هفته سوم از دور رفت فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، مربیان این دو تیم امروز جمعه پانزدهم مردادماه در نشست خبری پیش از این بازی پاسخگوی سئوالات اصحاب رسانه خواهند بود.

این در حالی است که نشست‌ خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و ماشین‌سازی تبریز بر خلاف دیدارهای صبای قم در مسابقات خانگی فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور عبدالصمد مرفاوی و رسول خطیبی در هتل بین‌المللی قم محل اسکان تیم صبا برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و ماشین‌سازی تبریز شنبه شب شانزدهم مردادماه در قم برگزار می‌شود، یک روز پیش از برگزاری بازی مربیان دو تیم، دایی و خطیبی عصر پانزدهمین روز مرداد ماه در هتل قم پاسخگوی سئوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف هستند.

انتظار می‌رود شنبه شب با حضور پرشور تماشاگران و فوتبال دوستان قمی، دیداری جذاب و تماشایی بین دو تیم صبای قم و ماشین‌سازی تبریز در هفته سوم از دور رفت شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال برگزار شود، دو تیمی برای نخستین‌بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

این دیدار در شرایطی در قم برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم با هدایت علی دایی در پایان پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب 42 امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر ایستاد و با عبدالصمد مرفاوی امسال به دنبال رتبه‌ای بهتر در لیگ شانزدهم است و ماشین‌سازی تبریز با هدایت رسول خطیبی نایب‌قهرمان فصل قبل لیگ دسته اول جام آزادگان شده و به لیگ برتر آمده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار