با حضورمعاون وزير فرهنگ و ارشاد؛

نمايشگاه آ‌ثار منتخب جشنواره نقاشيخط و حروف نگاري رضوي در بيرجند گشايش يافت

نمايشگاه آ‌ثار منتخب پنجمين جشنواره ملي نقاشيخط و حروف نگاري رضوي(۱۸ مرداد) با حضور معاون امور هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در نگارخانه شهر بيرجند گشايش يافت.
کد خبر: ۲۷۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 08 August 2016

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید علی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی در حاشیه نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اين نمايشگاه 21 اثر در رشته حروف نگاری و 20 اثر در نقاشیخط از هنرمندان برجسته شرکت کننده در پنجمين جشنواره نقاشيخط و حروف نگاري رضوي به نمايش گذاشته شده است.

وي با اشاره به اينکه از اين تعداد پنج اثر از هنرمندان خراسان جنوبی است،‌افزود: 271 اثر به دبیرخانه پنجمين جشنواره نقاشيخط و حروف نگاري رضوي در بيرجند ارسال شده که پس از دواری 41 اثر براي مرحله نمايشگاهي انتخاب شد.

زمزم ادامه داد: سه داور برجسته کشور «صداقت جباری، مسعود نجابتی و احمد آریامنش» انتخاب و داوری آثار رسيده به پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی را بر عهده دارند.
 
وي خاطرنشان کرد: نمايشگاه آ‌ثار منتخب پنجمين جشنواره نقاشيخط و حروف نگاري رضوي بيرجند تا پنج شنبه ۲۱ مرداد از ساعت ۱۶ الي ۲۱ براي بازديد عموم دائراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار