فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت:

اماکن توزیع کالای قاچاق در تیررس پلیس قرار دارد

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به برنامه های پلیس برای مقابله با قاچاق کالا گفت:اماکن توزیع کالای قاچاق در تیررس پلیس قرار دارد.
کد خبر: ۲۸۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 24 August 2016
سرهنگ سلمان آدینه وند  با اشاره به این نکته که عزم پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا جدی است، اظهار داشت: شناسایی اماکن توزیع کالای قاچاق در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: پلیس شهرستان پاکدشت طی ماه های اخیر بویژه در عملیات ذوالفقار ۹۵ نشان داده که در برخورد با پدیده قاچاق و دستگیری قاچاقچیان کالا هیچگونه مماشاتی به خرج نمی دهد.

وی ادامه داد: سامانه ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس با مردم شهرستان پاکدشت فعال بوده و بدون تردید با گزارش های مردمی، پلیس به وظیفه خود در خصوص مقابله با قاچاق کالا عمل می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اضافه کرد: طی ماه های اخیر با شناسایی چندین مرکز توزیع کالای قاچاق و دستگیری قاچاقچیان، تعداد زیادی کالای قاچاق از جمله قرص ها و داروهای غیرمجاز در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ آدینه وند گفت: پلیس شهرستان پاکدشت با علم به این موضوع که قاچاق به اقتصاد کشور و تولید داخلی ضربه می زند، عزم خود را برای برخورد با قاچاقچیان کالا جزم کرده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار