اختصاص اعتبار برای بهسازی و آسفالت روستای خاکشان

فرماندار آبیک با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده ورودی روستای خاکشان این شهرستان گفت: اعتبار لازم برای بهسازی و آسفالت این جاده در نظر گرفته شده که امسال عملیات آن اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 28 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه آسفالت و جدول‌گذاری روستای خاکشان شهرستان آبیک اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در مدت دوره کوتاه خدمت به مردم، خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه دادند که طرح شهید رجایی در کمیته امداد از طرح‌های موفق است.

وی افزود: امام خمینی(ره) به نیکی از شهید رجایی یاد می‌کرد که باید گفت این شهید بزرگوار از الگوهای اخلاقی بسیار جدی بودند که در زمان نماز می‌گفتند به نماز نگویید وقت کار است به کار بگوئید که وقت نماز است.

فرماندار آبیک ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر با تحمل شکنجه‌های پیش از انقلاب، سند افتخار نظام و انقلاب محسوب می‌شوند و جملات قصارشان برای همیشه تاریخ ایران اسلامی باقی ماند.

رحمانی عنوان کرد: خدمت به مردم سرلوحه کار مسؤولان قرار دارد چراکه ولی‌نعمتان نظام هستند و فرزندانشان در کنار شهدا زیر پرچم ولایت و اسلام از اسلام و نظام دفاع می‌کنند.

وی اضافه کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای بازگویی خدمات دولت و تدبیر به مردم است و مسؤولان صادقانه و بدون منت به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرماندار آبیک با اشاره وضعیت نامطلوب جاده ورودی روستای خاکشان افزود: این جاده سبب عذاب روحی خاص برای مسؤولان شده که در کمیته برنامه‌ریزی امسال، بودجه لازم برای بهسازی و آسفالت پیش‌بینی شده است.

رحمانی یادآور شد: با تأمین اعتبار لازم بهسازی و آسفالت جاده ورودی روستای خاکشان امسال اجرایی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار