دولت امیدها را در دل مردم زنده کرد

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: دولت تدبیر و امید در بیش از سه سال گذشته به خوبی پاسخگوی مطالبات به حق مردم بوده و امیدها را در دل عامه مردم زنده کرده است.
کد خبر: ۲۸۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 29 August 2016
نبی بخش داوودی ضمن گرامیداشت هفته دولت یکی از ویژگیهای این دولت را صداقت و شفافیت در امور مختلف دانست و اظهار داشت: خدمات این دولت، ارزشمند و قابل دفاع است به طوری که سیاست و روابط خارجی، مذاکرات هسته ای، کم کردن تورم به کمتر از 10درصد و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و ارتقای بهداشت و سلامت مردم گوشه ای از اقدامات دولت یازدهم است.
فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای ارائه گزارش خدمات دولت به مردم است.
وی افزود: دولتی که با تمام وجود به رغم تمام مشکلات توانست در عرصه های مختلفی همچون خورشید بدرخشد مردم شاهد برکات و خدمات ارزنده آن هستند.
داوودی گفت: خدمات دولت موجب شده تا فضای امید بیش از گذشته در منطقه حاکم شود.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور طی چند سال اخیر گرفتار تحریم های ظالمانه دشمنان در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی بود اما دولت تدبیر و امید با راهنمایی های مقام معظم رهبری و تعامل و همکاری خوب مردم توانست بر مشکلات فائق آید.
داوودی افزود: افتتاح بیش از 110طرح مختلف عمرانی، بهداشتی، آموزشی، کشاورزی، خدماتی، تولیدی و غیره با اعتباری افزون بر هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال در سطح شهرستان ایرانشهر نشانگر توجه دولت یازدهم و رفع محرومیت در منطقه است که جای تقدیر دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار