دبیر کل حزب کارگزاران در اردبیل عنوان کرد:

مسئولیت اشتباه روحانی بر عهده همه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان است

عضو شورای سیاست گذاری ستاد کروبی در انتخابات 84 و 88 بدون اشاره به وعده ستاد تبلیغاتی کاندیدای مورد حمایت خود برای توزیع چک پولهای 50 هزار تومانی یا وعده افزایش یارانه ها به 80 هزار تومان گفت: پول تقسیم کردن بین مردم روش اداره کشور نیست.
کد خبر: ۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۳ 05 February 2015

به گزارش تابناک اردبیل، دبیر کل حزب سازندگی گفت: تمامی اصلاح طلب ها و اعتدالگراها تا آخر پای روحانی ایستاده اند و اگر دولت روحانی اشتباهی کند اشتباه همه ما بوده است.

غلامحسین کرباسچی در مراسم آغاز دور جدید فعالیت حزب کارگزاران در استان اردبیل که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: این درست نیست جریانی که 8 سال تمام از خدا و پیغمبر و امام زمان برای حمایت از دولت احمدی نژاد هزینه کرد حالا مدعی باشد که آن دولت از ما نبوده است و عملکردش ربطی به ما ندارد.

وی با تاکید بر لزوم جا افتادن فرهنگ کار حزبی در کشور ادامه داد: کشور باید با شیوه حزبی پاسخگو به مردم اداره شود اما در حال حاضر حامیان دولت احمدی نژاد حاضر نیستند در برابر مردم مسئولیت سیاست های خود را قبول کنند و حداقل روزه سکوت هم نمی گیرند و چند برابر طلبکار هم شده اند.

کرباسچی افزود: ما معتقدیم در اواخر دولت احمدی نژاد کشور در پرتگاهی قرار گرفته بود که آقای روحانی جلوی سقوطش را گرفت.

عضو شورای سیاست گذاری ستاد کروبی در انتخابات 84 و رئیس ستاد انتخاباتی وی در سال 88 بدون اشاره به وعده های ستاد تبلیغاتی کروبی برای توزیع چک پولهای 50 هزار تومانی در بین مردم در جریان انتخابات 84 یا وعده افزایش یارانه به 80 هزار تومان در انتخابات ریاست جمهوری 88 اظهار کرد: پول تقسیم کردن بین مردم روش اداره کشور نیست بلکه پولهای دولت باید در طرح های زیربنایی ، تولیدی و اشتغالزا هزینه شود.

کرباسچی اظهار امیدواری کرد با سیاست های دولت و حمایت از فعالیت های حزبی شاهد جا افتادن تدریجی فرهنگ کار حزبی در کشور باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار