خانواده‌های شهدا اسوه مقاومت و ایثار هستند

کد خبر: ۲۹۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۹ 12 September 2016


فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: خانواده‌های شهدا اسوه مقاومت و ایثار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بخشعلی کامرانی صالح عصر امروز در مراسم یادواره 270 شهید پلیس البرز که با حضور فرمانده ناجا در کرج برگزار شد، ‌اظهار داشت: نسل امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا را دارند لذا با الگوگیری از آنان می‌توانند راه درست و غلط را تشخیص داده و به تعالی برسند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود به درستی از کشور دفاع کردند و اجازه ندادند که آرمان‌های این انقلاب به مخاطره بیفتد.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس ما جوانان بسیاری را از دست دادیم افزود: این جوانان در آن دوران راه خود را تعیین کردند و با حضور خود در جبهه‌ها و دفاع از مرزهای کشورهای اجازه ندادند که دسایس دشمنان در مورد خدشه وارد کردن به آرمان‌های انقلاب به جایی برسد.

کامرانی صالح در ادامه سخنان خود ضمن تبریک ایام دهه ولایت ادامه داد: خانواده‌های شهدا اسوه‌های پایداری و مقاومت هستند و ما باید از آنها درس بگیریم.

وی برپایی یادواره‌های شهدا را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: انتقال آرمان‌های شهدا به نسل امروز و ادامه دادن راه شهدا از مهمترین وظایف امروز ما است.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: اگر امروز شاهد پیشرفت و توسعه کشور در تمام مراحل هستیم مرهون خون شهدایی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و از خاک کشور دفاع کردند.

کامرانی صالح شجاعت و ایثارگری شهدا و خانواده‌های معظم آنها را الگویی بزرگ برای نسل امروز عنوان کرد و بیان داشت: تکریم خانواده شهدا مهمترین وظیفه ما است.

وی همچنین به مدافعین حرم نیز اشاره کرد و گفت: مدافعان حرم نیز با شجاعت و شهادت‌طلبی از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کنند چرا که آنان نیز شجاعت و ایثارگری را در خود تقویت کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود به عملکرد موفقیت‌آمیز پلیس در این استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 5 هزار طرح پاکسازی نقاط آلوده در البرز اجرایی شده است.

کامرانی صالح با بیان اینکه از دستاوردهای مهم طرح‌ها دستگیری بیش از 10 هزار توزیع کننده موادمخدر و معتادان پرخطر بوده است، افزود: همچنین در این مدت بیش از 4 تن انواع موادمخدر در این استان کشف و ضبط شده است.

استان البرز 270 شهید و 570 جانباز و آزاده، را تقدیم کشور کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار