ریشه مشکلات امروز جهان اسلام خودخواهی برخی سران کشورهای اسلامی

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تمام مسائل و مشکلاتی که امروز دامن گیر مسلمانان شده است ریشه در خودخواهی برخی سران کشورهای اسلامی، استکبار جهانی و صهیونیست ها دارد.
کد خبر: ۲۹۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 16 September 2016
مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه دشمنان سعی در مخدوش کردن چهره اسلام دارند، اظهار داشت: دین مبین اسلام دین عطوفت، رافت و مهربانی است و از ظلم و ستم و ناعدالتی و اختلاف به دور است.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز بر کمک به نیازمندان و یتیمان تاکید کرد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس بسیاری از دانش آموزان نیازمند منطقه در انتظار کمک مردم خیرخواه هستند که امیدواریم مردم خیر ایرانشهر با کمک های خود در جشن عاطفه ها به نیازمندان کمک کنند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر افزود: پیامبر(ص) فرمودند قبل از اینکه مرگ به سراغ شما بیاید انفاق کنید، صدقه دادن و انفاق در اسلام بسیار تاکید شده است.
مولوی کریم زایی گفت: کسانی که کفیل یک یتیم شوند نزد خداوند محبوب هستند.
وی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) بهترین نهادی است که در راستای کمک به نیازمندان و محرومان تلاش می کند و همه باید با این نهاد همکاری کنند.
مولوی کریم زایی همچنین به مقوله امنیت پرداخت و گفت: امنیت با مشارکت مردم تحقق می یابد و مردم باید برای تامین امنیت جامعه با دولت همکاری کنند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار