معاون آموزش و پرورش استان مرکزی:

استان مرکزی جزو استان‎های برتر از لحاظ استانداردسازی امتحانات است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: استان مرکزی در حوزه کنکور و امتحانات نهایی از لحاظ استاندارد بودن جز ۱۰ استان برتر کشور است.
کد خبر: ۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹ 05 February 2015
غلامعلی عزیزآبادی در مراسم تجلیل از نخبگان شهرستان ساوه با اشاره به این سوال که چرا در این نقطه از عالم انقلابی از نوع انقلاب مذهبی افتاد، اظهار داشت: جواب همه دانشمندان مسلمان و غیرمسلمان این بود که حکومت اسلامی حکومتی مذهبی و منشاء قرانی دارد.

وی افزود: مسیحیت تاکید بر تمکین و تسلیم دارد و این در حالی است که قرآن تاکید می‌کند که همان‌گونه که من ظلم را دوست ندارم و با آنها مبارزه میکنم شما نیز باید در برابر آنها بایستید و زیر بار ظلم و ستم نروید.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: امروز دشمنی ما با استعمارگران به سبب این است که ما تسلیم نمی‌شویم چون آئین ما اجازه تسلیم شدن را نمیدهد، نظریه‌پردازان جهان در نوشته‌ها و بیانات خود بارها گفتند که خواستگاه انقلاب اسلامی مادی نبوده چون مردم قبل انقلاب مشکل مادی نداشتند بلکه این معنویات بود که دچار تغییر شده بود.

عزیزآبادی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: استقلال، خودباوری، عدم وابستگی به غرب از دستاورهای انقلاب اسلامی است که باید مدنظر همه باشد، تلاش در همه عرصه‌ها تلاش برای خودکفایی و استقلال بود و اگر امروز ایران اسلامی در صحنه‌های بین المللی مطرح شده حاصل اعتماد به خود و تعلق خاطر در 8 سال دفاع مقدس بود.

وی افزود: خودباوری از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده که در سایه ولایت فقیه بوجود آمده، در زمان امام خمینی(ره) نهادهای نظامی‌و حفاظتی مانند سپاه تشکیل شد و براساس مقتضیات زمان امروز دیگر سپاه فقط یک نهاد نظامی نیست بلکه یک نهاد علمی نیز است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: در زمان امام خمینی(ره) براساس مقتضیات زمان جهاد سازندگی تشکیل شد چون سازندگی کشور مد نظر بود،کمیته امداد و نهادهای حمایتی بوجود آمدند و امروز نه تنها کمیته امداد و بهزیستی بلکه سمن‌ها نیز برای حمایت و کمک دولت وارد عرصه شدند.

عزیزآبادی با اشاره به ثمره پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی خیلی از نابسامانی‌ها از بین رفت، مقام معظم رهبری به عنوان یک شخصیت فرهیخته در سال 86 بنیاد نخبگان را تاسیس که نشان از توجه و حمایت علم در پیشرفت و توسعه کشور دارد.

وی افزود: سال 2002 ایران از حوزه علمی رتبه 48 را داشت و امروز رتبه 15 رادارد، استعمارگران این را نمی‌خواهند، آنها میدانند کشور ایران تا چندسال دیگر به رتبه 4 علمی در دنیا صعود می‌کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به پیشرفت‌های ایران تصریح کرد: ایران در فناوری رتبه 7 و در منطقه رتبه یک را دارد، در بیو تکنولوژی در جهان رتبه 13 و در منطقه رتبه یک، در علم شیمی هوافضا در جهان رتبه 19 در منطقه رتبه یک، در سلولهای بنیادی در جهان رتبه 28 و در منطقه رتبه 2 داریم بنابراین باید همه در هر جایگاهی که هستیم تلاش کنیم این صعود ادامه داشته باشد.

عزیزآبادی با اشاره به رتبه استان‌مرکزی در استانداردسازی امتحانات گفت: استان مرکزی در حوزه کنکور و امتحانات‌نهایی از لحاظ استاندارد بودن جز 10 استان برتر کشور است و در این میان شهرستان ساوه به عنوان بزرگترین شهرستان استان در این موفقیت تاثیرگذار بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار