پیام تبریک استاندار سیستان‌وبلوچستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس؛ تبلور ایثار و یادآور ایستادگی و مقاومت

دفاع مقدس؛ تبلور ایثار ، اراده ، وحدت و سربلندی ملت مومن ایران در حفظ اقتدار ، آرمان‌ها و فرهنگ والای انقلابی است. تلاش برای بیان رشادت‌ها و حماسه‌های روزهای دفاع مقدس ، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره گیری از حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند این حماسه برای امتداد و تقویت آن نسبت به انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش نماییم. 
کد خبر: ۲۹۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 21 September 2016
«همه کسانی که در جنگ تحمیلی هشت ساله، خود یا فرزندان و عزیزانشان، حضور و فعالیتی داشته اند، باید بدانند که در امتحانی بزرگ شرکت کرده و از آن سربلند بیرون آمده اند .» مقام معظم رهبری

 دوران هشت ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و قدرت های سلطه گر تا بن دندان مسلح برای حراست از مرزهای عزت و شرف نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است. بی شک این حماسه ملت سلحشور در برابر تجاوز وحشیانه دشمن و همه زورگویان جهان که توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند ، نشانه ای از اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور به جهانیان بود. این غرور ملی و حماسه آفرینی تا همیشه در تاریخ باقیست و نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت های آزاده جهان به آن افتخار می کنند. 
دفاع مقدس؛ تبلور ایثار ، اراده ، وحدت و سربلندی ملت مومن ایران در حفظ اقتدار ، آرمان‌ها و فرهنگ والای انقلابی است.

تلاش برای بیان رشادت‌ها و حماسه‌های روزهای دفاع مقدس ، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره گیری از حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند این حماسه برای امتداد و تقویت آن نسبت به انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش نماییم. 
تقارن این ایام در سالی که به نام سال « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» نامگذاری شده با آغاز سال تحصیلی جدید خجسته و نیکوست تا تمامی دانشجویان و دانش آموزان که آینده سازان اصلی جامعه هستند بتوانند با ابتکار و خلاقیت های جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس کنند. 
و اینک در آغاز سالروز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس به احترام دلاور مردان هشت سال ایثار و استقامت بر پا ایستاده و سرتعظیم فرود می آوریم. 
اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و حماسه آفرینی های ارتش غیور، سپاه سلحشور، بسیج مخلص، نیروهای انتظامی و سایر مدافعان دلیر میهن اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و همه دلیرمردان عرصه ایثار و مقاومت و مردم سیستان وبلوچستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می نمایم.

«علی اوسط هاشمی»

استاندار سیستان و بلوچستان

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار