محفل شعر با موضوع دفاع مقدس در فردیس برگزارشد

کد خبر: ۳۰۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 25 September 2016


به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، محفل شعربا موضوع دفاع مقدس با حضور شاعران فردیس روز یکشنبه در سالن همایش فرهنگسرای ولایت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس به خبرنگار ایرنا گفت: این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و با همکاری دفتر امور ایثار گران اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و جمعی از شاعران برجسته فردیس شعر دفاع مقدس درفرهنگسرای ولایت برگزار شد.

جان محمد خوب پور افزود: مراسم شعر دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی ها و رشادت رزمندگانی است که برای تامین امنیت و حفظ استقلال و عزت ایران و ایرانی از جان خویش گذشتند تا ذره ای از این خاک به دست دشمن نیفتد.

وی افزود: امروز بیش از پیش لازم است تا یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف جامعه زنده نگه داشته شود.

خوب پور گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده است و امروز نظام مقدس اسلامی ، با اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت استوار است و بر ما لازم است تا این فرهنگ را از طریق ابزارهای مختلف، به عموم صنوف و اقشار مردمی منتقل نماییم.

در این محفل چند تن از شعرای شهرستان فردیس اشعار خود را با موضوع دفاع مقدس برای حضار قرائت کردند.

به مناسبت بزرگداشت مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام 31 شهریور تا 6 مهر هر سال به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار