نیروی انتظامی با درایت و هوشیاری نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند

کد خبر: ۳۰۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 30 September 2016


نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: نیروی انتظامی باید با درایت و هوشیاری نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و در جامعه برای مردم امنیت پایدار برقرار کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی پیش از ظهر امروز در جمع فرمانده و معاونان نیروی انتظامی استان که در دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه نیروی انتطامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه قدردانی کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی باید با درایت و هوشیاری نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند و در جامعه برای مردم امنیت پایدار برقرار کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خطاب به نیروهای انتظامی استان البرز افزود: خداوند به شما عنایت خاصی دارد چرا که شما جان بر کفانی هستید که هم‌چنان درب شهادت بر روی شما باز است و شما با از خود گذشتگی برای امنیت مردم تلاش می‌کنید.

امام‌جمعه کرج تصریح کرد: نیروی انتظامی باید علاوه بر وظیفه خود حافظ ارزش‌های اسلامی باشد و در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان که هدف‌شان ضربه زدن به انقلاب اسلامی است مقابله کند و جلوی هنجارشکنان را بگیرد.

در ادامه این دیدار سردار کامرانی‌صالح فرمانده انتظامی استان به تشریح عملکرد این نیرو در استان پرداخت و گفت: نیروی انتظامی در شش ماهه سال جاری بیش از 5 تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از قاچاقچیان کشف کرده است.

وی افزود: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان حدود 322 هزار لیتر سوخت قاچاق و 190 دستگاه خودرو مسروقه در استان کشف و ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان از کاهش 9 درصدی تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: با وجود کمبود شدید نیرو و تردد بیش از 270 میلیونی در شش ماهه ابتدای سال جاری خوشبختانه با کاهش 33 درصدی مجروحان و 4 درصدی فوتی در حوادث رانندگی روبه‌رو بودیم.

کامرانی صالح با بیان اینکه نیروهای پلیس از تمام توان خود برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای و برخورد با رانندگان متخلف استفاده می‌کنند عنوان کرد: لازم است که مردم در کاهش تلفات با نیروهای پلیس همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار