برخورد با توزیع کالای قاچاق تشدید شد

فرمانده انتظامی خلخال با اشاره به تشدید برخورد با توزیع کالای قاچاق گفت: کسبه و اصناف این شهرستان باید از خرید ، فروش و توزیع هر گونه کالای خارجی قاچاق پرهیز کنند.
کد خبر: ۳۰۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 04 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ایرنا ، سرهنگ محمد نمازی روز سه شنبه در همایش پلیس ، امنیت و اصناف این شهرستان افزود: دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و تحقق خواسته مقام معظم رهبری در حمایت از تولیدات داخلی و مقابله با کالای قاچاق در کشور در اولویت برنامه های فرماندهی انتظامی خلخال قرار گرفته و امسال میزان کشفیات کالای قاچاق خارجی در این منطقه افزایش یافته است.
او با بیان اینکه خرید ، فروش و یا نگهداری هر نوع کالای خارجی دارای مشابه داخلی به عنوان قاچاق کالا محسوب شده و متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند گفت: دوره های آموزشی مختلفی برای آشنایی بازاریان با موارد قاچاق کالا با همکاری اتاق اصناف خلخال برگزار شده است.
وی اظهار کرد: با استمرار این دوره های آموزشی کسبه خلخال باید در مسیر اهداف اقتصاد مقاومتی حرکت کنند تا زمینه حمایت لازم از تولید کنندگان داخلی و جلوگیری از خروج ارز از کشور فراهم شود.
او با بیان اینکه افزایش روز افزون دستفروشان و دوره گردها چهره شهر خلخال را مخدوش کرده خواستار همکاری اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و اتاق اصناف خلخال با پلیس برای جمع آوری دستفروشان ، ساماندهی آنها و زیبا سازی چهره شهر از طریق پاکسازی معابر و رفع سد معبر در خیابان ها و معابر عمومی شهر خلخال شد.
حجت مددی ، رییس اتاق اصناف خلخال نیز در این همایش گفت: سه هزار و 500 واحد صنفی دارای پروانه کسب و 450 واحد صنفی فاقد پروانه در شهر خلخال و مناطق تابعه این شهرستان فعالیت دارند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار