آغاز طرح «هر شهروند یک ناظر» در رشت

کد خبر: ۳۰۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 07 October 2016
تابناک / مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از شهروندان  شهر رشت خواست با مشارکت در طرح«هر شهروند یک ناظر»  هرگونه نقص و کوتاهی در خدمت‌رسانی مرتبط با این سازمان را اطلاع دهند.

به گزارش ایسنا،منطقه گیلان،علیرضا حاجی‌پور با اعلام این که شهروندان می توانند هرگونه مشکل در خدمت‌رسانی را به سازمان اطلاع دهند گفت: برای اولین بار در استان، طرح « هر شهروند یک ناظر » در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، ازامروز 15 مهر آغاز می‌شود .

وی ادامه داد: بر اساس این طرح از شهروندان شهر رشت می‌خواهیم به منظور یاری‌رساندن در راستای ارتقا سطح و کیفیت خدمات و نظارت بهتر بر عملکرد پیمانکاران مرتبط با سازمان، هرگونه مشکل و نقص در حوزه‌های مرتبط با خدمات محوله این سازمان نظیر تاخیر و یا عدم جمع‌آوری زباله، انباشت نادرست زباله، عدم نظافت مناسب و کافی معابر، فقدان اطلاع‌رسانی و یا عدم رعایت برنامه زمان‌بندی شده جمع‌آوری پسماند خشک و تر، وضعیت نامناسب سطل‌های جمع‌آوری زباله، هرگونه برخورد و رفتار نادرست یا تخلف کارکنان و پاکبانان را صرفا از طریق درگاه‌های ارتباطی سازمان و با ذکر دقیق موضوع و زمان و مکان آن گزارش دهند تا پرسنل سازمان فورا نسبت به پیگیری و رفع مشکل اقدام کنند.

حاجی پور اضافه کرد:شهروندان می توانند در صورت بروز هرگونه نقص و کوتاهی در خدمت‌رسانی مرتبط با این سازمان با شماره  33242121 تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار