بازگشت رهرو طریق عشق حسینی بعد از 29 سال

رهرو طریق عشق حسینی شهید دوران دفاع مقدس ستار احمدی بعد از 29 سال چشم انتظاری پدر و مادرش به زادگاهش اردبیل بازگشت.
کد خبر: ۳۰۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ 09 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، در مراسمی باشکوهی که در فرودگاه اردبیل برگزار شد، ستار احمدی از شهدای دوران دفاع مقدس که در درگیری در منطقه عملیاتی زبیدات عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود بعد از 29 سال و شناسایی جسد او، در فرودگاه اردبیل با استقبال گرم مردم به موطن خود بازگشت.

این کبوتر خونین بال که همزمان با ایام عزاداری و حزن حسینی به زادگاهش برگشته، قرار است به خلخال انتقال داده شده و بعد از مراسم خاص فردا 9:30 دقیقه صبح از خلخال به روستای کلستان خلخال منتقل شده و آیین تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید والامقام انجام شود.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در عملیات تفحص پیکر مطهر این شهید مورد شناسایی قرار گرفته و بعد از انجام آزمایش‌های پزشکی هویت او شناسایی شده تا بعد از سال‌ها چشم انتظاری پیکر شهید ستار احمدی به زادگاهش منتقل شود.

علی منصور لکورج تصریح کرد: استان اردبیل با تقدیم سه هزار و 400 شهید والامقام که تک تک آنها در آسمان این کشور چون نوری می‌درخشند، توانسته عظمت و شایستگی دلیرمردان و شیرزنانش را به نمایش گذاشته و در تداوم راه عزت‌مدار ایثار و شهادت همچنان در صف اول قرار گیرد.

و چه بازگشت باشکوهی داشت شهید احمدی در تقارن ایام شهادت مولایش امام حسین(ع) که شهدای ما نیز در طریق مجاهدت سید و سالارشان امام حسین(ع) بی‌ادعا اما با صلابت در صحنه‌های دفاع مقدس حاضر شدند و هرگز اجازه ندادند تا دشمن بخواهد آرمان و اهداف نظام اسلامی را مورد هجمه خود قرار دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار