دستور استاندار برای ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی البرز

کد خبر: ۳۱۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 19 October 2016


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری البرز از دستور نماینده عالی دولت در این استان برای ساماندهی، نوسازی و بهسازی نمازخانه‌های بین‌راهی خبر داد.

فتح‌الله حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها و مقدمات لازم برای میزبانی بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز می‌شود و تمهیدات ویژه‌ای برای این منظور اندیشیده شده است.

وی افزود: البرز در سال‌های گذشته میزبان اجلاس‌های مهم، سراسری و ملی بوده، اما این اجلاس از اهمیت بیشتری برخوردار است، چراکه می‌تواند اثرگذاری بسیاری در حوزه فرهنگی و معنوی داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری البرز تصریح کرد: به همین منظور کمیته‌های مختلف اجلاس فوق در البرز راه‌اندازی شده و تمام دستگاه‌ها و نهادها و حتی گروه‌های مردمی در حال حاضر برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در حال تلاش هستند.

حقیقی گفت: به عنوان نمونه به تمام مدیران کل ادارات دولتی و همچنین فرمانداران و بخشداران وظائفی محول شده تا در حوزه مسؤولیت خود این موضوعات را پیگیری کنند.

وی بیان داشت: هدف اصلی مدیریت ارشد استان البرز این است که پس از پایان اجلاس، بتوانیم از برکات و دستاوردهای معنوی ویژه‌ای برخوردار شده و فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز جماعت را به درستی در بین جوانان ترویج و نهادینه کنیم.

وی افزود: البته این دستاوردها هم اکنون نیز قابل مشاهده است، به عنوان نمونه استاندار البرز دستورات لازم برای ساماندهی، نوسازی و بهسازی نمازخانه‌های بین‌راهی را به دستگاه‌های اجرایی مرتبط صادر کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری البرز ادامه داد: البرز به عنوان پل ارتباطی پایتخت به شمار می‌آید و دارای محورهای برون‌شهری و مواصلاتی ویژه‌ای از جمله جاده چالوس است.

حقیقی اظهار داشت: روزانه بیش از دویست هزار خودرو در راه‌های مختلف البرز تردد می‌کنند که بخش مهمی از آنها مسافرانی از استان تهران و یا استان‌های شمالی کشور هستند و باید امکانات لازم برای اقامه نماز در طول مسیر را داشته باشند.

وی در پایان گفت: تلاش داریم تا پیش از برگزاری بیست و پنجمین دوره اجلاس سراسری نماز، ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی البرز را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار