مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه

پیکر شهید مصیب قنبری امروز در زادگاهش تشییع می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: پیکر مطهر شهید مصیب قنبری از شهدای حادثه تروریستی کرکوک عراق امروز در جوار حرم مطهر امامزاده حسن‌(ع) بخش حمیل به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۳۱۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 24 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حجت‌الاسلام هادی عسگری اظهار داشت: پیکر پاک چهار شهید تروریستی کرکوک از طریق مرز رسمی پرویزخان شهرستان قصرشیرین همراه با برگزاری مراسم باشکوهی و با حضور مسؤولان شنبه شب وارد کشور شد.

وی ادامه داد: به‌دنبال حملات درهم‌ شکننده علیه مواضع مزدوران داعش در شهر موصل عراق در راستای بازپس‌گیری شهر موصل و بیرون راندن نیروهای داعش از این شهر، داعشی‌های لعنت شده عرصه را تنگ دیدند و برای باز کردن جبهه جدید علیه مردم و ارتش عراق دست به اقدامی جنایتکارانه زدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ادامه داد: در پی حمله دو عامل انتحاری عناصر گروه تروریستی داعش در بامداد روز جمعه 30 مهرماه، به یک نیروگاه برق در شمال غرب شهر کرکوک عراق شماری از عراقی‌ها کشته و زخمی شدند که در این حادثه تروریستی چهار تکنسین ایرانی شهید و چهار تن نیز زخمی شدند.

این مسؤول افزود: مصیب قنبری از شهرستان اسلام‌آباد غرب، نعمت‌الله رضایی از شازند، کوروش قویدل از تالش و حسن عبدالوند از لرستان در این حادثه تروریستی به درجه رفیع شهادت رسیدند و وحید یاوری و خدر شفیعی از کرمانشاه، احمد جهانگیرزاده از ارومیه و اکبر حسنی از اردبیل زخمی شدند که آن‌ها نیز صبح روز گذشته به کشور انتقال داده و در بیمارستان سنندج و مریوان بستری هستند.

وی با بیان اینکه پیکر شهدای والا‌مقام این حادثه تروریستی طی تشریفات رسمی روز گذشته برای انجام مراسم تشییع و خاکسپاری به زادگاه خود انتقال داده شد، بیان کرد: مراسم تشییع شهید مصیب قنبری امروز ساعت 9 صبح از مقابل فرمانداری تا میدان شهید بهشتی برگزار و سپس پیکر مطهر این شهید در زادگاه خود در جوار حرم مطهر امامزاده حسن‌(ع) بخش حمیل به خاک سپرده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار