رئیس اداره آموزش سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

10 واحد صنعتی در سطح استان دارای واحد تحقیق و توسعه می باشند

روح اله باقری فرد ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه در مراکز صنعتی٬ دوره های آموزشی کوتاه مدت٬ تقویت دانشگاه ها و موسسات علمی آموزشی کاربردی و غیره را بمنظور ارتقای سطح بهره وری در صنایع کشور از جمله اهم برنامه های وزارت صنعت٬ معدن و تجارت در بخش پژوهش عنوان کرد.
کد خبر: ۳۲۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 03 November 2016
رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10 واحد صنعتی در سطح استان دارای واحد تحقیق و توسعه می باشند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، روح اله باقری فرد در حاشیه بازدید از برخی واحدهای صنعتی تحقیق و توسعه شهر یاسوج که با حضور اعضاء کارگروه پژوهش و فناوری استان برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و 200 شرکت دانش بنیان در کشور ثبت شده که می تواند حلقه واسط دستاوردهای پژوهشی پارک علم و فناوری و واحدهای صنعتی باشند.
 10 واحد صنعتی در سطح استان دارای واحد تحقیق و توسعه می باشند
باقری فرد با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های وزارت صنعت٬ معدن و تجارت دانش بنیان کردن واحدهای صنعتی و تولیدی است افزود: امروزه استفاده از فن آوری های نوین سبب توانمندی صنایع در جهت افزایش توان رقابتی در بازارهای داخلی و خارجی خواهد شد.
رئیس اداره آموزش صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توسعه پایدار تولیدات صنعتی با ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه و رسوخ فناوری و دانش در صنعت محقق خواهد شد.
وی ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه در مراکز صنعتی٬ دوره های آموزشی کوتاه مدت٬ تقویت دانشگاه ها و موسسات علمی آموزشی کاربردی و غیره را بمنظور ارتقای سطح بهره وری در صنایع کشور از جمله اهم برنامه های وزارت صنعت٬ معدن و تجارت در بخش پژوهش عنوان کرد.
باقری فرد با بیان اینکه بهبود ارتباط صنعت با دانشگاه و همچنین استفاده از نظرات علمی و تحقیقاتی مراکز دانشگاهی برای بهبود تولید با ایجاد مراکز تحقیق و توسعه در واحدهای تولیدی محقق خواهد شد افزود: واحدهای صنعتی دارای تجهیزات آزمایشگاهی لازم می توانند با مراجعه به اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت معدن وتجارت استان جهت گرفتن مجوز تحقیق و توسعه اقدام و از مزایای قانونی آن برخوردار گردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار