تولید در استان یزد بسوی برندسازی حرکت کند

استاندار یزد گفت: از مهمترین شاخصه‌های تولید برای صادرات سفارش محوری است بنابراین فرایند تولید در استان باید به سمت برندسازی حرکت کند.
کد خبر: ۳۲۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 04 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر استان افزود: تجارت در اقتصادی استان جایگاه ویژه ای دارد ولی در کالاها و محصولات مختلف تولیدی استان هنوز برندسازی لازم انجام نگرفته است .
وی ادامه داد: برندسازی محصولات زمانی انجام می‌ گیرد که اعتبار ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی یافته باشد که این مهم بوسیله توسعه بازارهای هدف و روند صحیح صادرات به دست می‌آید.
استاندار یزد تصریح کرد: باید تجارت با خارج از کشور به صورت هوشمندانه ارتباط برقرار شود و اگر اعمال نفوذ در روند برندسازی صورت گرفت با دقت و ظرافت باید عمل شود و وسیله دست سودجویانی که از برندهای متعبر سوء استفاده می کنند، قرار نگیریم.
میرمحمدی گفت: ارتباط با خارج در زمینه تولید ضروری است چون نمی‌توانیم با قطع ارتباط از دنیا تداوم تولید و صنعت را حفظ کنیم.
استاندار یزد گفت: زمانی می‌توان صادرات و بازار مطمئن در خارج داشت که تولیدهای مورد نیاز و سفارشی انجام دهیم تا دیگر هیچ کالایی از تولیدهای داخلی ما در انبارها باقی نماند.
میرمحمدی افزود: توجه به سلائق مختلف و نوگرایی برای ایجاد بازار در امر صادرات یک ضرورت است و کالاها باید متنوع و بر اساس نظر مشتریان تولید و عرضه شود.
وی خاطر نشان کرد: موضوع راهبردی تحقیق و توسعه برای رفع ایرادها در کار صادرات، کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت از عمده ترین ضرورت ها برای هر واحد تولیدی و صنعتی است که باید همواره مدنظر قرار گیرد.
در این مراسم که با حضور معاون وزیر صنعت و جمعی از تولید کنندگان برگزار شد از صادرکنندگان برتر استان یزد تجلیل بعمل آمد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار