مدیر رسانه‌ای باشگاه آبی‌پوشان برکنار شد

در اقدامی عجیب مدیرعامل آبی‌پوشان اردبیل به دنبال درج برخی از واقعیت‌های این باشگاه در رسانه‌ها اقدام به برکناری مدیر رسانه‌ای باشگاه آبی‌پوشان کرد.
کد خبر: ۳۲۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ 04 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، مجید حیدری مدیرعامل آبی‌پوشان در روزهای گذشته با صادر کردن بیانیه در فضای مجازی از قطع همکاری با فیاض صادقی مدیر رسانه فعال و کوشای این تیم خبر داد که به نظر می‌آید این حرکت و اقدام مدیرعامل باشگاه به دور از سیستم اداری و مدیریتی بوده و با این اقدام عجولانه مدیریت خود را زیر سؤال برده است.

اینکه برکناری و عزل و نصب سیستم باشگاه در اختیار و از حیطه وظایف مدیرعامل باشگاه است، جای هیچ شک و تردیدی نیست اما اینکه این عمل در فضای مجازی رخ دهد و مدیرعامل باشگاه به تعهدات و قرارداد خود نسبت به مدیر رسانه عمل نکرده و او را به دلیل درج خبر واقعی و صحیح که به مذاق آقای مالک خوش نیامده برکنار کند، عمل پسندیده‌ای نیست.

مطمئناً اگر مجید حیدری می‌خواهد آرامش در تیم برقرار باشد باید از تصمیمات آماتور اجتناب کند و چه بهتر است اگر در پست مدیر رسانه و یا هر یک از ارکان و مسؤولان این باشگاه تغییراتی صورت می‌گیرد، عرف و اخلاق این است که باشگاه نسبت به تعهدات خود اقدام و بعد عذر افراد را بخواهد.

 فیاض صادقی از خبرنگاران شاخص شبکه سبلان و ورزش در اردبیل است و از زمان حضور خود در باشگاه آبی‌پوشان تعاملات بسیار خوبی با اصحاب رسانه به ویژه خبرگزاری‌ها داشته و تمام خبرها را در اسرع وقت با صحت کامل اطلاع‌رسانی کرده و امتیاز بزرگی برای آبی‌پوشان به حساب می‌آمد.

اما تصمیم اخیر مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان تردید و سؤالات زیادی را در بین اصحاب رسانه استان ایجاد کرده است.

انتظار می‌رود مدیرعامل این تیم با اتخاذ تصمیم شایسته موجب بازگشت آرامش به این تیم باشد و از ورود تنش و حاشیه به تیم با چنین تصمیماتی جلوگیری کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار