برگزاری راهپیمایی ضد آل سعود در مازندران

کد خبر: ۳۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 07 May 2015
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه و خداجوی استان برای شرکت در راهپیمایی ضداستکباری علیه رژیم آل سعود برای دفاع از مردم مظلوم یمن در پس از نماز جمعه شهرهای استان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در این اطلاعیه آمده است: امروز جهان با جنایاتی مواجه شده که روح هر انسان آزاده ای را آزرده و با تمامی اصول اخلاقی و انسانی ناسازگار است.

رژیم آل سعود و وهابیت طی سال‌های اخیر دستش به خون مظلومان جهان اسلام آغشته شده و با سو استفاده از عنوان خادم حریمین شریفین، خود را به محور شرارت و پلیدی در جهان اسلام تبدیل ساخته است.

جنایات آل سعود در تخریب اماکن مقدس، کشتن مردم مظلوم و بی دفاع بحرین و حمایت از گروه های ملحد تکفیری و اینک حمله ناجوانمردانه به مردم یمن، چهره ای خشن و کثیف را از این رژیم وابسته ترسیم کرده و مردم ولایتمدار شهرستان گلوگاه  تنفر خود را از جنایات این رژیم آمریکایی اعلام می‌کنند.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه مازندران، پس از اقامه نماز پرشکوه این هفته جمعه در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به این کشور، تظاهرات خواهند داشت

نمازگزاران جمعه مازندران، به‌منظور حمایت از مردم مظلوم یمن در این راهپیمایی، حضور پرشوری داشته و جنایات آل سعود را در به خاک وخون کشیدن کودکان بی دفاع و مظلوم یمن فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم آل سعود سر خواهند داد.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان، در این راهپیمایی تأکید خواهند داشت که ملت یمن هیچگاه تنها نبوده و نیستند و ملت ایران با تمام توان در کنار جنبش انصارالله و مقاومت قرار داشته و ازهیچ حمایت انسان دوستانه ای دریغ نخواهد کرد.

راهپیمایی مردم ولایتمدار مازندران، در محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به یمن و مقاومت مردم یمن برای دفاع از تمامیت ارضی کشور خود و مقاومت بر روی اصول و ارزش‌های اسلامی این فریاد استکبار ستیزی مسلمانان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

حمله نظامی عربستان سعودی به یمن با حمایت آمریکا و برخی کشورهای عربی صورت می‌پذیرد و این ننگ تاریخی بر پیشانی تمامی متحدان آل سعود برای همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار