براساس آمار سامانه رصد،

10 هزار و 622 شغل در استان قزوین ایجاد شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: براساس آمار ارائه شده از سوی دستگاه های اجرایی در سامانه ملی ثبت مشاغل جدید (رصد) از ابتدای امسال تاکنون 10 هزار و 622 شغل در استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۳۲۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 07 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، مسعود بابایی یکشنبه شب در نشست کارگروه اشتغال استان قزوین با اشاره به انجام طرح راستایی آزمایی در رابطه با شغل های جدید، افزود: در این خصوص تاکنون 371 مورد راستی آزمایی به صورت تصادفی انجام شده است.
وی اظهار کرد: نتایج به دست آمده از راستی آزمایی های انجام شده حاکی از صحت 97 درصدی اشتغال های به ثبت رسیده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین در ادامه به آمار اشتغال ایجاد شده در سطح شهرستان های استان اشاره کرد و از فرمانداران خواست تا برای تحقق اشتغال متعهد شده در شهرستان خود بیشتر تلاش کنند.
وی اظهار کرد: تا چهارم آبان ماه جاری و براساس اعلام دستگاه های اجرایی، تاکنون برای شهرستان قزوین دو هزار و 825 اشتغال، تاکستان یک هزار و 674 اشتغال، آبیک یک هزار و 174 اشتغال، بوئین زهرا یک هزار و 99 اشتغال، البرز 892 اشتغال و آوج نیز 767 اشتغال در سامانه رصد به ثبت رسیده است.
این مقام مسئول به تعهد اشتغال استان به تفکیک شهرستان ها نیز اشاره کرد و گفت: تعهد اشتغال در شهرستان قزوین هشت هزار و 234 مورد، در البرز دو هزار و 767 مورد، در آبیک سه هزار و 28 مورد، در تاکستان سه هزار و 992 مورد، در بوئین زهرا سه هزار و 84 مورد و در آوج نیز یک هزار و 354 مورد می باشد.
بابایی در ادامه از به کارگماری سه هزار و 508 نفر با معرفی کاریابی ها در استان طی هفت ماهه امسال خبر داد و گفت: در این مدت دوازده هزار و 498 جوینده کار از طریق کاریابی ها به واحدهای تولیدی، کشاورزی و خدماتی معرفی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار