مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی قزوین:

طرح ساماندهی سوخت چاههای آب کشاورزی در قزوین اجرا می شود

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی قزوین گفت: طرح ساماندهی چاههای آب کشاورزی و تخصیص سوخت به مالکین چاههای دارای پروانه در استان قزوین اجرا می شود.
کد خبر: ۳۲۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 07 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین شهرام رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: این طرح با هدف ثبت و درج اطلاعات چاههای دیزلی دارای پروانه مجاز برای کشاورزان و بهره برداران استان و شناسایی و ساماندهی چاههای آب کشاورزی اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح کشاورزان و بهره برداران دارای چاههای دارای پروانه می توانند از طریق سامانه پنجره واحد کشاورزی مشخصات خود را به طور کامل ثبت کنند.

رحمانی تصریح کرد: این طرح از تاریخ اول مهر ماه سالجاری آغاز شده و کشاورزان می توانند  با مراجعه به  سامانه اینترنتی : www.es.maj.ir ثبت نام کرده و سپس با در دست داشتن اطلاعات کامل به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مربوطه مراجعه کنند.

وی یادآور شد: در همین راستا و در اجرای بند یک مصوبات جلسه کنترل پروژه فنی ساماندهی چاههای آب کشاورزی و نحوه تبادل اطلاعات با سامانه تجارت آسان، جلسه آموزشی نحوه کاربری سامانه پنجره با حضور رئیس اداره فناوری اطلاعات و همچنین  مدیر سوخت مرکز فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی، نمایندگان شرکت مدیریت منابع آب استان قزوین و شهرستانهای تابعه و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در جهاد کشاورزی  استان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار