فرماندار بروجرد:

تعمیر ارودگاه فیال بروجرد در اولویت کاری آموزش و پرورش قرار گیرد

فرماندار بروجرد گفت: تعمیر و مقاوم‎سازی ارودگاه فیال در اولویت کاری آموزش و پرورش این شهرستان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۲۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 07 November 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،علی کورانی‎فر  در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت خیرین در تعمیر و مقاوم‎سازی اردوگاه فیال این شهرستان را در دستور کار داشته باشد.

وی بر ضرروت طرح موضوعاتی مبنی بر بهبود شرایط یادگیری در مدارس شهرستان بروجرد در شورای آموزش و پرورش این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش این شهرستان بر اساس قانون مجوز فروش و یا تعویض فضاهای مازاد بر نیاز خود را دارد.

خبرگزاری فارس: تعمیر ارودگاه فیال بروجرد در اولویت کاری آموزش و پرورش قرار گیرد 

کورانی‎فر یکی از مشکلات مدیران مدارس شهرستان بروجرد را اجبار شرکت همه دانش‎آموزان در آزمون‎های آزمایشی دانست و تاکید کرد: اجبار شرکت در این آزمون‎ها برای دانش آموزان باید برداشته شود و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قدرت آنها نیز در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به روند روبه رشد بروز آسیب‎های اجتماعی در جامعه گفت: حضور مسئولان نهادها و ارگان‎هایی نظیر نیروی انتظامی و دادگستری در شورای آموزش و پرورش این شهرستان ضروری است.

شهاب روزبهانی اظهار کرد: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی استفاده از واحدهای آموزشی مازاد و تغییر کاربری آنها رفع بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش شهرستان بروجرد را به دنبال دارد و این مهم نیازمند همکاری اعضاء شورای آموزش و پروش با این اداره است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تخریب بخش‎هایی از اردوگاه فیال شهرستان بروجرد ادامه داد: تعمیر و مقاوم‎سازی این اردوگاه ضرورتی انکار ناپذیر است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بروجرد همچنین با اشاره به کمبود نیرو در حوزه بهداشت این اداره خاطر نشان کرد: حضور مداوم 30 مربی بهداشت این اداره در همه 300مدرسه فعال در این شهرستان غیر ممکن است و شبکه بهداشت و درمان باید در این زمینه آموزش و پرورش بروجرد را یاری کند.

منبع :فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار