کسانی که می‌گویند " تا کی فتنه" بازیگر پروژه نفوذ دشمن هستند

کد خبر: ۳۲۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 08 November 2016
تابناک / رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خواستار عذرخواهی نماینده حامی فتنه از مردم حماسه ساز گیلان شد و گفت: کسانی که می‌گویند "تا کی فتنه" بازیگر پروژه نفوذ دشمن هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محسن جعفری صبح امروز در نشستی با جمعی از برگزیدگان طرح ولایت خبرنگاران گیلانی اظهار داشت: دومین دوره طرح ولایت گیلان در تابستان 96 برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره طرح ولایت فرصتی برای بروزرسانی اطلاعات بصیرتی، سیاسی، عقیدتی و تخصصی خبرنگاران است، افزود: بیش از 50 خبرنگار گیلانی در دوره طرح ولایت استانی شرکت و پس از قبولی در آزمون پایان دوره گواهینامه دریافت کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان اعلام کرد: 5 خبرنگار برگزیده طرح ولایت اصحاب رسانه این استان به طرح ولایت کشوری راه یافتند.

جعفری با اشاره به برنامه‌های آینده بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: ما به دنبال اجرای برنامه‌های محوری در حوزه تبیین "نفود" به عنوان تهدیدی نرم برای کشور از طریق رسانه‌ها برای اقشار مختلف جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه نفوذ مسئله مهمی است که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره فرموده‌اند، اظهار داشت: دشمن به دنبال نفوذ در عرصه‌های تصمیم‌سازی و اجرایی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تلاش برای تطهیر و فراموشی فتنه 88 را از مهمترین برنامه‌های استکبار جهانی در راهبرد نفوذ در کشورمان عنوان و خاطرنشان کرد: کسانی که می‌گویند "تا کی فتنه 88" بازیگر پروژه نفوذ دشمن هستند.

جعفری با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه گیلان خواستار عذرخواهی نماینده حامی فتنه از مردم حماسه ساز 8 دی هستند، گفت: تاریخ گیلان با نام میرزاکوچک جنگلی در مبارزه با استبداد و استکبار و 8 هزار شهید سرافراز می‌درخشد و نمی‌گذاریم تا اشتباهات یک فرد سبب خدشه‌دار شدن تاریخ سربلند گیلان در مبارزه با فتنه شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در پروژه نفوذ به دنبال بلندگوهای اجاره‌ا‌ی داخلی است تا نظرات استکبار را از این طریق بیان کند، تصریح کرد: برگ برنده ملت ایران در مقابله با پروژه نفوذ بیانات و راهبردهای مقام معظم رهبری است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان تاکید کرد: فتنه 88  نه تنها فراموش شدنی نیست بلکه هنوز باید در مقابل فتنه‌گرانی که به‌دنبال فرصتی برای تطهیر دستان آلوده در فتنه 88 هستند، باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار