در شهرستان گرگان؛

افتتاح اولین آموزشگاه فنی وحرفه ای آزاد تخصصی رباتیک والکترونیک شمال کشور

اولین آموزشگاه فنی وحرفه ای آزاد تخصصی رباتیک و الکترونیک در شمال کشور در شهرستان گرگان با حضور روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای برادران و خواهران گرگان افتتاح شد.
کد خبر: ۳۲۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 09 November 2016
 اولین آموزشگاه فنی وحرفه ای آزاد تخصصی رباتیک و الکترونیک در شمال کشور در شهرستان گرگان با حضور روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای برادران و خواهران گرگان افتتاح شد.

آقای جافر نوده رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای گرگان در مراسم افتتاحیه این آموزشگاه گفت: آموزش های فنی وحرفه ای از ارکان اقتصاد مقاومتی بوده که در نهایت منجر به خودکفایی اقتصادی در کشور خواهد شد و افتتاح نظیر این آموزشگاهها که کارآفرینی محسوب شده نقش مهمی در اشتغال زایی دارد.

جافر با اشاره به سابقه ی مهارت آموزی موسس آموزشگاه رباتیک خاطر نشان کرد: مهند س دانیال رمضانی از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان است.

وی در ادامه گفت: دانیال رمضانی با داشتن یک مدال برنز و 3 دیپلم افتخار از مسابقات ملی مهارت جزو نخبگان مهارتی استان میباشد.

 درادامه دانیال رمضانی موسس آموزشگاه فناوران هیرکان ضمن تقدیر و تشکر از مسولین آموزش فنی وحرفه ای استان در راه اندازی آموزشگاه تخصصی رباتیک و الکترونیک گفت: این آموزشگاه فنی وحرفه ای برای اولین بار در شمال کشور به طور تخصصی به رباتیک و الکترونیک می پردازد.

رمضانی افزود: علاقه مندان، دانش آموزان و دانشجویان میتوانند با حضور در دوره های مهارتی تخصصی در زمینه ی رباتیک دانش فنی و مهارتی خود را ارتقا دهند. 

رمضانی در خاتمه گفت: بی شک نقش آموزش های مهارتی در توسعه ی اشتغال غیر قابل انکار است و امیدوارم نهادها و سازمان های ذیربط ما را در پیشبرد این هدف حمایت نمایند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار