در آستانه کنگره 4000 شهید استان گلستان:

67 تندیس اجلاسیه شهدای گمنام شهرستان کلاله تحویل شد

فرماندار کلاله در جلسه اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان گفت: تاکنون 67 تندیس شهدای والامقام شهرستان کلاله تحویل شده که بزودی و در هفته بسیج تحویل خانواده های معزز شهدا میشود.
کد خبر: ۳۲۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 14 November 2016
فرماندار کلاله در جلسه اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان گفت: تاکنون 67 تندیس شهدای والامقام شهرستان کلاله تحویل شده که بزودی و در هفته بسیج تحویل خانواده های معزز شهدا میشود.

نصرت برزگر در این جلسه با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: شهدا برای حفظ کیان اسلام، انقلاب و کشور از خود گذشتند و اما براستی ما برای این پرچمداران راه مقاومت چه کردیم و همه باید بدانند که در برابر شهدا وظیفه دارند.

وی در ادامه از نهادهای فرهنگی و متولی امر خواست تا با تهیه زندگی نامه کامل شهدای شهرستان اقدامی در راستای شناساندن بهتر شهدا به نسل جدید بردارند.

سرهنگ مصطفی لو فرمانده سپاه گفت: از 67 تندیسی که تحویل شده 16 تندیس مربوط به شهدای مراوه تپه است که تاکنون تعدادی را به خانواده های معزز شهدا تحویل دادیم و تا هفته بسیج همه تندیس ها را تقدیم خواهیم کرد.

وی سپس گفت: آمریکا، اسرائیل و انگلیس 3 دشمن قسم خورده ما هستند و تا زمانیکه در برابر ما بایستند ما هم لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد و با تمام قوا در برابر زیاده خواهی های اینان میایستیم.

فرمانده سپاه با انتقاد از خلاء اداره اوقاف در شهرستان اظهار داشت: یکی از مشکلات ما درشهرستان نداشتن اداره اوقاف و عدم شرکتشان در مراسم و مجالس است که این برای مجموعه شهرستان مشکلاتی را بوجود آورده و بعضا برخی از هیات های امناء فکر میکنند که مسجد فقط مکان نماز است، این در حالیست که اگر به تاریخچه و سیره پیامبر بنگریم میبینم که مسجد مکانی چند وجهی، عبادی سیاسی اجتماعی و فرهنگی است که در تمامی زمینه ها پایگاه اصلی اسلام است.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار