آیت‌الله علما تاکید کرد

لزوم حفظ فضای دینی و انقلابی در مدارس

امام جمعه کرمانشاه بر ضرورت حفظ فضای دینی و انقلابی در مدارس تاکید کرد.
کد خبر: ۳۲۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 16 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه‌، آیت‌الله مصطفی علما صبح امروز در برنامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که با حضور جمعی از مسؤولان آموزش و پرورش در مدرسه حمزه سید‌الشهدا ناحیه 3 فرهنگیان فاز یک برگزار شد، گفت: داشتن برنامه درست و عمل به مقررات باعث موفقیت انسان در مراحل زندگی می‌شود.

وی معارف و حقایق دین را براساس برنامه عنوان کرد و افزود: کلاس بندگی و ارزش‌سازی تمامی ندارد.

علما گفت: پیامبر در ابتدای رسالت خویش فرموده‌اند، «که همانا من برای اتمام مکارم اخلاقی برانگیخته شده‌ام» و هدف انبیاء و ادیان الهی هدایت انسان به سوی کرامت‌های اخلاقی و انسانی است که انسان را به سعادت می‌رساند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه نتیجه دین عمل به احکام الهی برای رسیدن به رستگاری بشر است، افزود: خداوند مسیر را نشان داده است که اگر عمل کردیم موفق هستیم و اگر عمل نکنیم ناموفق می‌شویم‌.

وی اضافه کرد: نماز برنامه است اگر درست عمل کنیم از خیلی گرفتاری‌ها محفوظ می‌شویم، لذا تمام واجبات و محرمات برای سعادت بشری و گرفتن نتیجه عمل است‌.

علما افزود: برنامه رسول خدا و قرآن تامین رستگاری بشری و تلاش ما عمل به احکام و دستورات دین است تا انسان رنگ خدایی بگیرد‌.

امام جمعه کرمانشاه داشتن دو بال علم و تقوا‌، عمل و صداقت را در آگاهی و دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ضروری دانست و گفت‌: دشمن با ایجاد مزاحمت در فناوری هسته‌ای نمی‌خواهد فرزندانمان پیشرفت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ فضای دینی و انقلابی در مدارس تصریح کرد: با تقوا باید فضای دینی و انقلابی را در مدارس حفظ کرد، چرا که همت جوانان ایرانی در دنیا زبانزد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار