بهانه تراشی فدراسیون شطرنج برای البرزی‌ها

کد خبر: ۳۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ 09 May 2015
سرپرست هیئت شطرنج استان البرز گفت: مسئولان فدراسیون شطرنج هر بار با یک بهانه واهی انتخابات این هیئت ورزشی را به تاخیر می اندازند.
مهدی کیانپور در گفتگو با مهر اظهار کرد: نزدیک به ۹ ماه است مسئولیت سرپرستی هیئت شطرنج استان البرز را بر عهده دارم و هر بار به دلایلی مسئولان ورزش استان مجبور می شوند حکم سرپرستی من را تمدید کنند.
وی با بیان اینکه این فضای بلاتکلیفی لطمه زیادی به این ورزش زده است، گفت: متاسفانه طی دو سال اخیر این ورزش فکری دچار ناملایمات بسیاری از نواحی مختلف شده و بی ثباتی مدیریتی روند رو به رشد آن را با خلل مواجه کرده است.
سرپرست هیئت شطرنج استان البرز گفت: مسئولان فدراسیون هر بار بهانه جدیدی را برای برگزار نکردن مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج البرز مطرح می کنند و آخرین بهانه آنها حضور یکی از اعضای هیئت رئیسه است که وی به علت مشغله بالای کاری هنوز نتوانسته حضور پیدا کند و انتخابات مجمع هیئت شطرنج در هاله ای از ابهام فرو رفته ست.
آسیب شطرنج از اختلافات البرز و فدراسیون
کیانپور در ادامه یادآور شد: در دو سال گذشته نیز همواره این کشمکش میان فدراسیون و مسئولان وقت ورزش البرز برای انتخاب رئیس هیئت البرز وجود داشته و همین موضوع اثرات تخریبی زیادی به این ورزش مستعد البرز وارد کرده است.
وی در پایان بیان کرد: ما علیرغم این مشکلات برنامه های هیئت استان را به پیش می بریم و با برگزاری برنامه های آموزشی و مسابقات هفتگی و انجام اعزام ها تا حد زیادی اجازه آسیب بیشتر به این ورزش فکری را نداده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار