رونمايي از کتاب"دنیای کودکی" اثر نویسنده اردکانی

کد خبر: ۳۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ 11 May 2015

به گزارش تابناک یزد، "حامد مستوفی" در حاشیه رونمایی از کتابش با اشاره به استقبال کودکان و خانواده‌ها از اين اثر در مدت كوتاهي كه از نشر اين كتاب مي‎‎گذرد، درباره مفاهیم و موضوعات مورد نظر در سرودن اشعار این کتاب، اظهار كرد: در وهله اول تلاشم براي انعكاس تصاویر و خاطرات دنیای کودکی خودم بود و در مرحله بعد نيز به موضوعاتی نظیر طبیعت، اخلاق، تربیت، آموزه‌های دینی و ملی و غيره پرداخته‎‎ام.

وی ادامه داد: به عنوان يك مربی و معلم كه سالها با کودکان و نوجوانان در مقاطع مختلف تحصیلی سر و کار دارم و با خصوصیات اخلاقی و روحی آنها تا حد زیادی آشنايي دارم، شاهد اقبال خوب کودکان و نوجوانان نسبت به اين كتاب هستم.

به اعتقاد اين نويسنده اردكاني، سرودن اشعار کودکانه هر چند در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد اما در حقیقت کاری دشوار و نیازمند آشنایی و اشراف کامل بر نیازها و خواسته‌ها و حال و هوای کودکان است.

وي همچنين با اشاره به حضور پررنگ رایانه، تبلت، بازی‌های رایانه‌ای در زندگی کودکان امروزي ، چاپ این كتاب را در آشتی دادن مخاطب کودک و نوجوان با کتاب مؤثر خواند.

به گفته اين مولف، دنیای بازی‌های رایانه‌ای امروزي در واقع نوعی فست‌فود فرهنگی هستند كه باید به اندازه و سالم باشند لذا اگر مدت و نحوه استفاده از اين دستاوردهای جدید تكنولوژي به درستی و براساس اصول علمی و روانشناسی برنامه‌ریزی شود، فرزندانمان دچار سوء‌ تغذیه فرهنگی نخواهند شد. 


ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار