هفته ششم لیگ برتر هندبال زنان ایران

پذیرایی هدف‌پویان جوان قم از شهرداری بم

تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم در ششمین هفته مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های ایران با تیم زنان شهرداری بم روبرو می‌شود.
کد خبر: ۳۳۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 27 November 2016
به گزارش تابناک قم، ششمین هفته رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه دوازدهم آذر ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و بانوان هندبالیست تیم هدف‌پویان جوان قم در دیداری خانگی در سالن شهدای بهزیستی قم پذیرای نماینده استان کرمان خواهند بود.

مسابقه هفته ششم لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های ایران بین تیم‌های شهرداری بم و هدف‌پویان جوان قم در واقع چهارمین بازی خانگی این فصل نماینده هندبال قم است که در آن تیم رده‌ چهارمی هدف‌پویان جوان در مقابل تیم رده ششمی شهرداری بم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

شاگردان مربی تیم ملی هندبال یعنی زهرا احمدی‌نیا در تیم هدف‌پویان جوان قم این هفته در شرایطی برابر تیم شهرداری بم صف‌آرایی می‌کنند که از چهار بازی قبل خود دو برد و دو باخت کسب کرده‌اند و هم اکنون با چهار امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارند.

حریف این هفته هدف‌پویان جوان قم تیم شهرداری بم است که یک بازی بیشتر از نماینده قم انجام داده و در واقع از پنج بازی خود یک برد و سه باخت کسب کرده ولی دو امتیاز کمتر از نماینده قم اندوخته و یک پله پائین‌تر از هدف‌پویان جوان قم در جدول هفت تیمی لیگ برتر مکان پنجم را در اختیار دارد.

هدف‌پویان جوان قم در هفته نخست رقابت‌ها در خانه خود به مصاف تیم شهید چمران لارستان صدرنشین فعلی لیگ برتر رفت و نتیجه را واگذار کرد، ضمن اینکه بازی هفته دوم نماینده هندبال قم نیز یک دیدار خانگی دیگر در مقابل ذوب‌آهن اصفهان بود که این دیدار نیز به نفع میهمان به پایان رسید.

هندبالیست‌های تیم هدف‌پویان جوان قم در هفته سوم بازی‌ها به میدان نرفتند و در بازی هفته چهارم میزبان تیم انتهای جدولی هیات البرز بودند و با نتیجه قاطع 35 بر 19 صاحب برتری شدند تا ضمن کسب نخستین پیروزی این فصل، به مکان چهارم جدول نیز صعود کنند.

نماینده هندبال استان قم در پنجمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های ایران میهمان تیم مطرح فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود که توانست در دیداری که 50 گل به ثمر رسید، با نتیجه جالب 30 بر 20 حریف خود را شکست داده و دومین برد متوالی این فصل را به دست بیاورد.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم شهید چمران لارستان با چهار پیروزی متوالی، 117 گل زده، 74 گل خورده، تفاضل گل 43 و هشت امتیاز در صدر ایستاده و تیم تاسیسات دریایی تهران با عملکردی مشابه چهار پیروزی، 123 گل زده، 81 گل خورده، تفاضل گل مثبت 42 و هشت امتیاز در کارنامه دارد و در مکان دوم جدول جای گرفته است.

تیم هندبال ذوب آهن اصفهان که در هفته پنجم سرانجام نخستین باخت این فصل را پذیرفت با کسب سه پیروزی، یک باخت، 102 گل زده، 100 گل خورده، تفاضل گل مثبت دو و 6 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال زنان ایران حضور دارد.

شاگردان زهرا احمدی‌نیا در تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم نیز با دو پیروزی، دو باخت، 108 گل زده، 91 گل خورده، تفاضل گل مثبت 17 و چهار امتیاز رده چهارم جدول را در اختیار دارند و حریف این هفته آنها یعنی شهرداری بم با یک برد، چهار باخت، 117 گل زده، 125 گل خورده، تفاضل گل منفی هشت و دو امتیاز هم اکنون پنجمین تیم جدول رده‌بندی لیگ برتر محسوب می‌شود، ضمن اینکه سپاهان اصفهان و هیات البرز در رده‌های ششم و هفتم هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار