پیگیری تابناک

استعفای انتخاباتی فرماندار اردبیل تکذیب شد

یک منبع آگاه نزدیک به جواد زنجانی فرماندار اردبیل، در گفتگو با تابناک اردبیل خبر استعفای وی برای شرکت در انتخابات مجلس را تکذیب کرد. در عین حال رجوع به یک خبر نیز احتمال استعفای انتخاباتی زنجانی را کم رنگ تر می کند.
کد خبر: ۳۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ 10 May 2015

یک منبع آگاه نزدیک به جواد زنجانی فرماندار اردبیل، در گفتگو با تابناک اردبیل خبر استعفای وی برای شرکت در انتخابات مجلس را تکذیب کرد.

عصر امروز (یکشنبه) حرف و حدیث هایی در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر استعفای زنجانی برای شرکت در انتخابات مطرح شد اما پیگیری های تابناک حاکی از آن است که تا این لحظه هیچ استعفایی از طرف فرماندار اردبیل مطرح نشده است.

در عین حال رجوع به یک خبر نیز احتمال استعفای انتخاباتی زنجانی را کم رنگ تر می کند.

به گزارش تابناک اردبیل، جواد زنجانی فروردین ماه گذشته از دبیری حزب کارگزاران سازندگی استان اردبیل استعفاء داد تا به رغم نبود هیچ منع قانونی، به عنوان فرماندار اردبیل در مورد عملکرد او در برگزاری انتخابات مجلس آینده شبهه ای پیش نیاید.

بنابراین اگر وی تا آن زمان قصد کاندیداتوری داشت ، دلیلی برای استعفا از سمت حزبی نداشت. اگرچه به نظر می رسد زنجانی هنوز تصمیمی برای کاندیداتوری در این دوره از انتخابات مجلس نگرفته است اما آگاهان سیاسی معتقدند با توجه به اینکه زنجانی یک چهره سیاسی کارکشته و باتجربه در امور سیاسی ، ستادی و انتخاباتی است، در صورت داشتن تمایل و شرایط قانونی برای کاندیداتوری ، برای هر کاندیدایی یک رقیب جدی محسوب خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار