فرماندار سروآباد خبر داد

3کشته‌وزخمی‌درانفجاریک‌تانکردرسروآباد

فرماندار شهرستان سروآباد گفت: انفجار تانکر ترانزیت حامل مواد شیمیایی طبی بیمارستانی در بلوار اصلی شهرستان سروآباد یک کشته و ۲ زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۳۳۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 30 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، علی مفاخری در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به انفجار انفجار تانکر ترانزیت در سروآباد اظهار کرد: این حادثه پیش‌ از ظهر امروز در بلوار اصلی سروآباد اتفاق افتاد.

وی گفت: تانکر ترانزیت حامل مواد شیمیایی طبی بیمارستانی در بلوار اصلی و 50 متری جایگاه CNG شهرستان سروآباد منفجر و یک کشته و 2 زخمی برجای گذاشت .

فرماندار شهرستان سروآباد تصریح کرد: در این حادثه کمک راننده ترانزیت که اهل شهرستان مریوان بوده و در قسمت استراحت‌گاه (بوفه) خوابیده بود بر اثر فشار گاز جان خود را از دست داد و در دم جان باخت و راننده ترانزیت و یک نفر سرنشین آن نیز به دلیل آسیب دیدگی برای درمان به بیمارستان شهید چمران شهرستان سروآباد اعزام شدند.

وی گفت: نیروهای امدادی و هلال احمر بلافاصله در محل حادثه حاضر و مصدومان را برای درمان به بیمارستان شهید چمران سروآباد اعزام و یک نفر فوت شده نیز به سردخانه همین بیمارستان منتقل شد.

مفاخری افزود: اقدامات درمانی برای 2 نفر مصدوم شده در بیمارستان شهید چمران سروآباد نیز انجام شده و حال آنها رو به بهبودی است.

وی اظهار کرد: علت انفجار به صورت قطعی مشخص نیست اما چون در حال حرکت بوده امکان نشتی گاز داشته و شیشه‌های 6 مغازه اطراف محل حادثه در بلوار اصلی سروآباد نیز شکسته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار