در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان ایران رقم خورد

سومین پیروزی متوالی هدف‌پویان جوان قم

تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم در ششمین هفته مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های ایران برابر تیم زنان شهرداری بم سومین برد متوالی خود را کسب کرد.
کد خبر: ۳۳۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵ 03 December 2016
به گزارش تابناک قم، ششمین هفته رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز جمعه دوازدهم آذر ماه در شهرهای مختلف برگزار شد و بانوان هندبالیست تیم هدف‌پویان جوان قم در دیداری خانگی در سالن شهدای بهزیستی قم پذیرای نماینده استان کرمان بودند و به سومین برد این فصل دست یافتند تا در جدول رده‌بندی موقعیت خود را بهتر کنند.

مسابقه هفته ششم لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های ایران بین تیم‌های شهرداری بم و هدف‌پویان جوان قم در واقع چهارمین بازی خانگی این فصل نماینده هندبال قم بود که در آن تیم رده‌ چهارمی هدف‌پویان جوان در مقابل تیم رده ششمی شهرداری بم مقابل یکدیگر قرار گرفت و با اختلاف هشت گل حریف خود را شکست داد.

شاگردان مربی تیم ملی هندبال یعنی زهرا احمدی‌نیا در تیم هدف‌پویان جوان قم این هفته در شرایطی برابر تیم شهرداری بم صف‌آرایی کردند که از چهار بازی قبل خود دو برد و دو باخت کسب کرده‌ بودند و با برد ارزشمند این هفته 6 امتیازی شده و به تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر نزدیک‌تر شدند.

حریف این هفته هدف‌پویان جوان قم یعنی تیم شهرداری بم یک بازی بیشتر از نماینده قم انجام داده بود و در واقع از پنج بازی خود یک برد و سه باخت داشت ولی دو امتیاز کمتر از نماینده قم اندوخته و یک پله پائین‌تر از هدف‌پویان جوان قم در جدول هفت تیمی لیگ برتر مکان پنجم را در اختیار داشت.

در نیمه نخست مسابقه حساس هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان ایران تیم هدف‌پویان جوان قم با انگیزه بسیار بالا در مقابل تیم شهرداری بم قرار گرفت و در سالن شهدای بهزیستی قم در حضور تماشاگران پرتعداد قمی با نتیجه پرگل 17 بر 11 به برتری رسید.

در حالی که نیمه دوم این دیدار نیز با نمایش قابل قبول تیم هدف‌پویان جوان قم همراه بود، شاگردان احمدی‌نیا در نماینده هندبال استان قم در ادامه روزهای خوش خود و در راه کسب سومین پیروزی متوالی برابر حریفان خود به برتری 31 بر 23 دست پیدا کردند تا صاحب سومین برد متوالی این فصل شوند.

هدف‌پویان جوان قم در هفته نخست رقابت‌ها در خانه خود به مصاف تیم شهید چمران لارستان صدرنشین فعلی لیگ برتر رفت و نتیجه را واگذار کرد، ضمن اینکه بازی هفته دوم نماینده هندبال قم نیز یک دیدار خانگی دیگر در مقابل ذوب‌آهن اصفهان بود که این دیدار نیز به نفع میهمان به پایان رسید.

هندبالیست‌های تیم هدف‌پویان جوان قم در هفته سوم بازی‌ها به میدان نرفتند و در بازی هفته چهارم میزبان تیم انتهای جدولی هیات البرز بودند و با نتیجه قاطع 35 بر 19 صاحب برتری شدند تا ضمن کسب نخستین پیروزی این فصل، به مکان چهارم جدول نیز صعود کنند.

نماینده هندبال استان قم در پنجمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های ایران میهمان تیم مطرح فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود که توانست در دیداری که 50 گل به ثمر رسید، با نتیجه جالب 30 بر 20 حریف خود را شکست داده و دومین برد متوالی این فصل را به دست بیاورد و اکنون با برتری 31 بر 23 مقابل تیم شهرداری بم سومین برد متوالی را در کارنامه دارد و به بازی‌های بعدی و گرفتن بالای جدولی‌ها امیدوارتر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار