مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم خبر داد؛

افزایش ظرفیت برداشت آب از سد ۱۵ خرداد قم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اجرای خط لوله ۱۲۰۰ میلی متری به منظور افزایش ظرفیت برداشت آب از سد ۱۵ خرداد در مواقع ضروری خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶ 04 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه آب قم، با اشاره به تمهیدات شرکت آب و فاضلاب استان در راستای پدافند غیرعامل اظهار داشت: یکی از این تمهیدات، اجرای خط لوله کنارگذر (بای پس) حوضچه آرامش در تصفیه‌خانه آب قم است.

وی خاطرنشان کرد: این خط لوله، امکان افزایش برداشت آب از سد ۱۵ خرداد را در مواقعی که در حالت عادی قابلیت برداشت آب وجود ندارد را فراهم می‌کند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه در اجرای این خط از ۱۸۰ متر لوله ۱۲۰۰ میلی‌متری فولادی استفاده شده است، ابراز داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در مدت دو هفته اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این خط لوله توسط معاونت مهندسی و توسعه و با همکاری مجموعه لجستیک معاونت مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب اجرا شد، تأکید کرد: در این پروژه سعی شده است به منظور صرفه‌جویی در منابع و کاهش هزینه‌های اجرا از امکانات موجود استفاده شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار