۲ رزمی‌کار قم در اندونزی به دنبال مدال

مسابقه‌های جهانی رزمی سبک پنچاک سیلات در حالی از این هفته در اندونزی برگزار می‌شود که تیم ملی مردان و زنان ایران نیز در این مسابقه‌ها حضور دارد.
کد خبر: ۳۳۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 06 December 2016
به گزارش تابناک قم، استان قم در مسابقه‌های جهانی پنچاک سیلات در اندونزی یک نماینده در تیم ملی مردان و یک نماینده در تیم ملی زنان دارد.

در بخش مردان، «علی کریمی» رزمی‌کار قمی که سابقه کسب مدال طلای کیک بوکسینگ جوانان جهان در جمهوری چک را دارد این بار در این سبک تازه وارد، به دنبال کسب مدال و آسیایی شدن است.

در بخش زنان نیز، باز هم زهرا شاه‌مرادی در صف اول رزمی‌کاران بانوی قم است و پس از سپری کردن سالی فوق‌العاده با کسب مدال‌های متعدد کشوری این بار همراه با تیم ملی در شرق آسیا می‌خواهد به یک مدال‌آور بین‌المللی تبدیل شود.

این در حالی است که فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران به دلیل انتشار تصاویری از مسابقه‌های جهانی کیک بوکسینگ در ایتالیا و حضور ۲ ورزشکار در برخی اوزان در مسابقه‌ها در زمینه اعتبار مسابقه‌هایی که به آن‌ها تیم اعزام می‌کند زیر فشار است.

این موضوع سبب شده جایگاه ورزشکاران رزمی‌کار و مدال‌هایی که آن‌ها در آن سوی مرز‌ها به دست می‌آورند مورد تردید افکار عمومی واقع شود.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار