همایش پیشگیری از کودک آزاری باحضور مدیرکل امور اجتماعی برگزار شد

همایش علمی تخصصی پیشگیری از کودک آزاری باحضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، به همت اداره کل بهزیستی استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 08 December 2016
همایش علمی تخصصی پیشگیری از کودک آزاری باحضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، به همت اداره کل بهزیستی استان گلستان برگزار شد.

عبدالرضا چراغعلی در این همایش طی سخنانی گفت: کودک آزاری یکی از آسیب های شایع در کشور و استان ما بشمار میرود.

 وی ضمن برشمردن برخی آسیبهای اجتماعی در استان اظهار کرد: وقتی در جامعه بستر آرامش و امنیت لازم برای کودکان فراهم نباشد کودکان از لحاظ روانی واخلاقی دچار اختلالات گوناگونی خواهند شد.

مهندس چراغعلی با اشاره  به دلایل کودک آزاری بیان کرد: کودک آزاری صرفا یک بحث دانشگاهی و آکادمی نیست و باید از زوایای مختلف به این نابهنجاری اجتماعی توجه کرد. 

وی افزود: از دیدگاه دین مبین اسلام و گفتار معصومین توجه به کودکان وامنیت آنان بسیار مهم می باشد و در واقع محبت به کودک جایگاه والایی در دین و فرهنگ ما دارد.   

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به یکی از رویکردهای اصلی اجتماعی اظهار داشت: توجه به حقوق کودکان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

مهندس چراغعلی در پایان گفت: سازمانهای مردم نهادی که در این حوزه فعالیت می کند نقش موثر در کمک وامداد رسانی کودکان داشته و دارند و حمایت از تشکلهای مردم نهاد برای کلیه دستگاههای اجرایی باید یک استراتژی باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار