فرهنگ سازی نماز اول وقت در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فرهنگ سازی نماز اول وقت در مدارس خراسان رضوی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۳۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 13 May 2015
سید جواد حسینی در همایش مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: آموزش و پرورش محور و رکن اصلی برنامه ریزی در کشور است و اساس توسعه هر جامعه محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا، اساس توسعه را آموزش و پرورش قرار داده‌اند و در این زمینه می‌توان کشور ژاپن را مثال زد.

حسینی تصریح کرد: هدف از برگزاری نشست و هم اندیشی امروز نیز این بود که گنجینه معلمان آموزش و پرورش استان را دور یکدیگر جمع کنیم و بتوانیم زمینه هم اندیشی و انتقال تجارب را میان نسل قدیم فرهنگیان استان و نسل جدید فراهم کنیم.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای انتقال این تجارب در کارگروه‌های مختلف آموزش و پرورش خراسان رضوی صورت گرفته است و مشاوره‌های آنان مبنای تصمیمات قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ترویج فرهنگ نماز اول وقت را جزو اولویت‌های اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد و افزود: علاوه بر این طرح‌هایی همچون راوی معلم و شهیدپژوهی نیز در دستور کار اداره کل قرار گرفته است.

حسینی بیان کرد: برگزاری جشنواره‌هایی همانند شهید پژوهی نیز در همین راستا در اولویت قرار گرفته است و شاهد بودیم که این جشنواره با استقبال بسیار خوبی از سوی دانش آموزان استان روبرو شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار