خیران یزدی 42 میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری کمک کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به رشد 32 درصدی کمک‌های مردمی استان به مراکز نیکوکاری در 9 ماه نخست سالجاری گفت: خیران یزدی 42 میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری کمک کردند.
کد خبر: ۳۴۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷ 21 December 2016

به گزارش تابناک یزد،غلامرضا مشعلچی، اظهار داشت: هم‌اکنون 29 مرکز نیکوکاری در استان یزد مشغول به فعالیت هستند که فعالیت اصلی این مراکز حمایت از اقشار ضعیف جامعه است و با مشارکت مردم و خیران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این مراکز تلاش می‌کنند با شناسایی خیران و افراد متمکن جامعه و جذب کمک‌های مردمی و هدایت آن به سمت نیازمندان جامعه، بخشی از مشکلات اقشار آسیب پذیر را رفع کند.

مشعلچی گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را در زمینه‌های درمان، جهیزیه، تعمیر مسکن، تامین لوازم ضروری منزل و یا سایر خدمات مورد نیاز محرومان جامعه به این مراکز اهدا کنند.

وی بیان داشت: کمک‌های جمع‌آوری شده با نظارت اعضای هیات عامل مراکز نیکوکاری و ائمه جماعت مساجد میان اقشار ضعیف و نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد با اشاره به اینکه سال گذشته خیران 31 میلیارد و 740 میلیون ریال به این مراکز کمک کرده‌اند، افزود: با هدف کمک به نیازمندان 42 میلیارد ریال کمک در 9 ماهه نخست سال جاری از طریق این مراکز جذب شده است.

وی عنوان کرد: امید است با ظرفیتی که در استان یزد وجود دارد از طریق این مراکز، افراد بیشتری از کمک‌های خیران بهره‌مند شوند و با این کار بخشی از مشکلات اقشار ضعیف استان کاهش پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار