استاندار قزوین:

رسانه ای کردن یک اشتباه سهوی ریشه در ذهن مریض دارد

استاندار قزوین گفت: رسانه ای کردن اشتباه سهوی بنر اقتصاد مقاومتی ریشه در قلب و ذهن مریض دارد.
کد خبر: ۳۴۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 24 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی بانک های استان در خصوص فضاسازی برخی سایت ها و گروه های مجازی در رابطه با خبری با عنوان تصویر رئیس جمهوری جایگزین عکس امام خمینی (ره) در بنر نصب شده در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قزوین، گفت: بعضی اوقات اگر انسان دارای قلب و ذهنی بیمار باشد و در دلش به جای خداوند، شیطان نشسته باشد  می تواند با یک اقدام جامعه را دچار تشویش و التهاب کند.

وی با انتقاد از شیوه پرداختن به این موضوع و رسانه ای کردن آن، اظهار کرد: اگر انسانی دارای قلب مریض و بیمار بوده و در جایگاه مدیر، کارمند یا خبرنگار قرار داشته باشد، می تواند به جای کارهای خوب و اصلاح امور عملکرد مخربی را از خود به جای بگذارد.

همتی بیان کرد: در رابطه با این موضوع اگر به جای چنین حرکت التهاب افرینی، ابتدا تذکر داده می شد، یک حرکت اصلاحی و در راستای امر به معروف و نهی از منکر تلقی می شد اما طرح اینچنینی موضوع در رسانه ها و فضای مجازی یک حرکت ناثواب و اشتباه بود.

وی یادآور شد: منشا بسیاری از قضاوت های غلط، بدبینی ها، دعواها و التهاب هایی که در کشور ایجاد می شود ناشی از پرداختن ناصحیح و گزینشی به مسایل و موضوع ها است که محصول عملکرد انسان هایی با قلب مریض و دارای افکار منفی و مخرب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار